וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון מונה למאמן פולהאם

28.12.2007 / 20:24

הקבוצה, שפיטרה את לורי סאנצ'ז, החתימה את מאמן נבחרת פינלנד על חוזה ארוך טווח. הודג'סון: "יהיה לי העונג לאמן את פולהאם"

רוי הודג'סון מונה למאמן החדש של פולהאם, שנמצאת במצוקה ומנסה לשרוד בליגה האנגלית, שבוע אחרי הפיטורים של לורי סאנצ'ז. המאמן בן ה-60 שהדריך בעבר את נבחרות פינלנד ושוויץ, ואימן גם את אינטר, חתם על חוזה ארוך טווח שהתוקף שלו יחל כבר ביום ראשון הקרוב.

מי שיעמוד על הקווים במשחק מחר (שבת) מול בירמינגהאם סיטי יהיה רוי לווינגטון. "אני נחוש להתגבר על המצב הנוכחי", אמר הודג'סון לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מבין שזה יהיה אתגר, אבל זה משהו שיהיה לי לעונג". המבחן הראשון של הודג'סון יהיה בבית מול צ'לסי, במה שנראה כרגע כקרב קצוות.

הניצחון האחרון של פולהאם הושג לפני כמעט חודשיים נגד רדינג, ומאז הפסידה הקבוצה לא פחות מחמישה משחקים, כאשר באחרון חלה התפרקות כללית של פולהאם שהובסה 5:1 על ידי טוטנהאם. "אחרי שיחות ארוכות עם היו"ר וההנהלה, אני משוכנע שאנחנו יכולים לקחת את המועדון לרמה אחרת", הוסיף המאמן הטרי.

פתיחת הקריירה של הודג'סון כמאמן החלה ברגל שמאל כאשר הוא פוטר אחרי תקופה קצרה מבריסטול סיטי לפני יותר מ-25 שנים. בהמשך שנות ה-80 הוא הוביל את מאלמו לחמש זכיות באליפות שבדיה ולשני גביעים, ולאחר מכן מונה למאמן הנבחרת השוויצרית איתה הוא העפיל למשחקי גביע העולם ב-1994 וליורו 1996.

בהמשך הקריירה העשירה שלו, הודג'סון הדריך את אינטר ובלקבורן, לפני שקיבל על עצמו את תפקיד מאמן נבחרת פינלנד, איתה לא הצליח להעפיל ליורו 2008 וסיים במקום הרביעי בבית ד', במרחק שלוש נקודות מפורטוגל שכן העפילה מהמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully