וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: גם לטקסס ופרדו יש תואר

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

28.12.2007 / 19:40

הבוילרמייקרס מפרדו התגברו על קאמבק של סנטרל מישיגן וניצחו 48:51, הלונגהורנס, אלופי 2005, הכניעו את אריזונה סטייט 34:52

טקסס לונגהורנס ופרדו בוילרמייקרס הצטרפו לשורת המנצחות בעונת הבולים של 2007. שני משחקים נהדרים שהעלו את רמת הציפיות שלנו להמשך, ואת המאזן שלנו ל-6 מ-8, שזה לא רע בכלל. שימו לב – ניחסנו את עצמנו עכשיו. למי שיצא לראות לפנות בוקר (שישי) את המשחק המשוגע בסן דייגו, ראה דברים שאפילו חובבי פוטבול ותיקים לא זוכרים. אז מה היה לנו ביומיים האחרונים? זה מה.

26 בדצמבר – מוטור סיטי בול: פרדו – סנטרל מישיגן: 48:51

עם כל הכבוד לקאמבק המרשים של מישיגן, שחזרו מפיגור 34:13 ו – 41:20, דקה אפס תשע לסיום, ועם כל הכבוד לפילד גול המנצח של כריס סאמרס (פרדו) מ-40 יארד כשהשעון על אפס אפס אפס אפס, הסיפור של המשחק הזה הוא קודם כל הק"ב של הבוילרמייקרס – קרטיס פיינטר. פיינטר סיים את המשחק עם – שימו לב – 546 יארד באוויר, שהם במקום הרביעי בכל הזמנים (לפניו טיי דטמר, ביירון לפטוויץ' וקולט ברנאן) באחוזים לא רעים בכלל של 35 מ-54, 3 ט"ד ושני איבודים. עזר לו במלאכת התפיסות הורטון, שתפס 9 כדורים ל-136 יארד וטאץ'. בצד המפסיד, הק"ב של סנטרל מישיגן – לפוור – סיים עם 292 יארד באוויר, 17 מ-34, ארבעה ט"ד וללא איבוד. אותו "לפה" גם רץ ל-114 יארד ב-33 נשיאות ושני ט"ד, ועזר לו הנדרסון עם 129 יארד ב-7 תפיסות לשלושה טאצ'ים.

בוואלה! בול יש רק מנצח אחד

27 בדצמבר – הולידיי בול: טקסס – אריזונה סטייט: 34:52

אוי, כמה נחת עשו לרן הלונגהורנס בבוקר יום שישי. זה היה ההולידיי בול ה-30, ולא נחסכו ממנו אירועים מלהיבים ואפילו הזויים. נתחיל בהזויים – אחרי רבע ראשון פנטסטי של טקסס, שבו כבר הספיקו להוביל 0:21, איבד רודי קרפנטר את הכדור במעין ניסיון מסירה/פימבול פאתטי, באיזור קו ה-20 של טקסס. הכדור התגלגל לו לכיוון שולי המגרש, ואז החליט אחד בשם כריס ג'סי – הבן החורג של מאמן טקסס מאק בראון, שתפקידו בכוח ידוע רק לו כנראה – לנסות ולתפוס את הכדור (ההילוכים החוזרים לא היו החלטיים, אבל לנו זה נראה שהוא לא נגע בכדור). האירוע הזה נשרק כעבירה בלתי ספורטיבית והביא לטאץ' הראשון של הסאן דבילס (מגייהיי). בדרייב הבא טקסס נראתה מבולבלת והתחילה לאבד את העשתונות, וזכרונות האוהד של השיקאגו קאבס החלו לעלות לנו בראש.

למזלו של רן, הגנת טקסס נראתה מצוין, ואפילו ארבעה פימבולים של קולט מק'קוי לא ממש עזרו לסאן דבילס, שלא ממש הצליחו להתקרב אחרי המחצית (28:10). לכל אורך הוואלה! – בול הגרייזסים פיגרו אחרי הלטוביצ'ים, והפער היה גדול מדי בשביל ק"ב פשוט מדי כמו קרפנטר. אם היינו צריכים לבחור את כוכב המשחק, היינו הולכים על ג'מאל צ'ארלס, הרץ הנהדר של ההורנס, שסיים עם 161 יארד על הקרקע ב-27 נשיאות ושני טאצ'ים.

מק'קוי, במשחק סולידי סך הכול, אמנם איבד כדור אחד ופימבל ארבעה, אבל מסר ל-174 ב-21 מ-31 לטאץ' באוויר וטאץ' על הקרקע. מנגד, הנגר רודי קרפנטר, שנראה כל המשחק כמו אחיו האובד של ג'ימי קלאוסן (שלושת האיבודים שלו לא היו באשמתו המלאה) מרוב דשא שאכל – ותודה לאופנסיב ליין – סיים עם 187 יארד, 18 מ-36, שני טאצ'ים וכאמור שלושה איבודים. ההולידיי בול, שמפגיש בדרך כלל נציגות של הביג-12 והפאק-10, שוב שמר על דומיננטיות הביג-12, והשאיר לחובבי הלונגהורנס טעם טוב וציפייה לקראת העונה הבאה, שאם תראה כמו אתמול, תקיים לשם שינוי ולא רק תבטיח. זו הייתה העונה השביעית ברציפות בה טקסס מסיימת עם לפחות 10 ניצחונות (רק הטרויאנים יכולים להגיד את אותו הדבר), והבול הרביעי ברציפות של מאק בראון שמסתיים בניצחון.

עכשיו יש לנו חדשות קצת רעות בשבילכם – ובשבילנו – כרגע לא ידוע לנו על שידורים נוספים של משחקי הבולים בסוף השבוע הקרוב, המשחק הבא שאי.אס.פי.אן מפרסמת שישודר הוא הרוז-בול (ב-1 לינואר). אנו מקווים שזה ישתנה, נשתדל לעדכן כבר ביום ראשון. ושלא תגידו ששכחנו את הפינה האהובה עליכם (ועלינו), הנה היא חוזרת – הפינה לשיתופכם.

הפינה לשיתופכם

באמת חשבתם שניתן לכם את כל הטררם הזה על המשחק של טקסס מול אריזונה סטייט, בלי להראות לכם את האיש שזוכה ללא עוררין בתואר "טפט השבוע" (טפט – אידיוט, עדיף שתעמוד ליד הקיר ולא תעשה כלום. כלום!) – הלא הוא כריס ג'סי, האיש שכמעט הפך לאדם השנוא ביותר בטקסס, ובמקום זה "יסתפק" בתור הבדיחה של טקסס. קבלו את אחד המהלכים ההזויים של השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully