וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ניסוי הכלים של הפועל ירושלים צלח, גם של בני ג'דידה

29.12.2007 / 16:30

החניכים של לופא קדוש ניצחו 0:2 את כפר קנא, בני ג'דידה גברה 1:2 על נס ציונה, ובמחזור הבא השתיים נפגשות. קרית אתא ניצחה 0:2 את השקמה

הפועל ירושלים של לופא קדוש ממשיכה לנצח בליגה הארצית, ואמש (שישי) היא ניצחה 0:2 את מכבי כפר קנא. הירושלמים נהנו משערים של יוסי אסולפיה (71) ושי אהרון (90) אחרי מחצית ראשונה ללא שערים. במחזור הבא ירושלים תצא למשחק חוץ מול בני ג'דידה, בתקווה להגדיל את הפער ולברוח לליגה. הפועל בני ג'דידה ששיחקה היום (שבת) מול סקצית נס ציונה, שמרה על פער שתי הנקודות מהירושלמים. כבר בדקה ה-3 העלה אחמד גליון את בני ג'דידה ל-0:1, וכעבור 13 דקות השלים צמד. יוסי אסייג צימק לסקציה בדקה ה-53, אך נס ציונה לא הצליחה להשיג את השוויון עד לסיום. המשחק אותו אירחה בני ג'דידה נערך בנהריה.

ובינתיים, יריבה אחרת של ירושלים, עירוני קרית אתא, עשתה את שלה כשניצחה גם היא 0:2 בחוץ את מכבי השקמה/ רמת חן. קרית אתא, שעלתה זמנית למקום השני, לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה, אך עלתה למחצית השנייה רעבה יותר וכבשה פעמיים כשרן רול סיים עם צמד (70, 90). השקמה מתייצבת למרות ההפסד במקום השישי עם 20 נקודות.

הפועל מרמורק נותרה מאחור וירדה למקום הרביעי בעקבות הפסד 1:0 לבית"ר שמשון ת"א. מוראן עליאן כבש את השער היחיד כבר בדקה הרביעית, שער שממקם את בית"ר במקום החמישי, במרחק שש נקודות מירושלים.

הפועל כפר שלם מסתבכת עם הפסד נוסף, ובמחזור ה-14 היא נוצחה 2:1 על ידי עירוני טירת הכרמל. דווקא כפר שלם עלתה ליתרון ראשונה עם שער של יובל בלאיש דקה לסיום המחצית, אך מאור ג'נאח (58) ושימי פרץ (80) היו אחראים למהפך, שהשאיר אמנם את טירת הכרמל במקום ה-11, אך הרחיק עוד יותר את הקבוצה מכפר שלם שנועלת את הטבלה.

הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את הפועל בני טמרה. קובי אבדייב כבש כבר אחרי שתי דקות את היתרון של האשקלונים, נידאל טהא איזן בדקה ה-42, ו-ואדים שמיאלוב כבש את שער הניצחון בדקה ה-70, כשאשקלון נותרה מעל הקו האדום במקום העשירי עם 16 נקודות.

* במשחק השלמה מהמחזור התשיעי בליגה א', מחוז צפון, ניצחה הפועל אום אל פאחם 0:1 בחוץ את בית"ר צפת משער של דודי ליאני בדקה ה-36 ועלתה למקום השני. צפת נותרה במקום החמישי עם 17 נקודות.

עדכון ראשון: 16:18, 28/12/07
עדכון אחרון: 16:30, 29/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully