וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תבחן את חלוץ אל אהלי

איציק סולומון

28.12.2007 / 12:43

ג'וניור הברזילאי, ששוחרר מקבוצת הפאר המצרית, יצטרף לסרבי יגוביץ' במבחנים. וילנר קיבל את ברכת הדרך, בנון יעזוב אם יקבל הצעה טובה יותר

החלוץ הברזילאי ג'וניור, ששיחק עד לאחרונה בקבוצת הפאר המצרית אל אהלי ושוחרר ממנה, ובעבר שיחק בהונגריה, הצטרף הבוקר לאימוני בני סכנין וייבחן בימים הקרובים. הברזילאי, שנחת רק אתמול בלילה, מצטרף לחלוץ הסרבי מריאן יגוביץ', שהגיע יום לפניו והתחיל להתאמן עם הקבוצה. יגוביץ' שיחק בעבר בליגה הבוסנית.

המגן עבד רבאח, שאיחר לחזור מחופשה בתורכיה, הצטרף הבוקר לאימונים. לעומתו, הקשר ג'ון קולמה והבלם ליאו קרופניק, שיצאו לחופשת מולדת בארצותיהם, קיבלו אישור להיעדר, ינחתו רק בשבת בארץ ויצטרפו לאימונים ביום ראשון.

החלוץ לירון וילנר, האיש בחדשות, התאמן כרגיל, אולם בסיום האימון ניהל שיחה ארוכה עם היושב ראש, מאזן גנאים, שנתן לו את ברכת הדרך ואת השחרור המיוחל להפועל חיפה. "לא יכולנו להחזיק אותו בכוח", אמר גנאים. וילנר הבטיח להגיע ביום ראשון להיפרד מחבריו בשנה וחצי האחרונות.

גם הקשר חיים בנון, שעתידו לא ברור, בשלבי התלבטות. מקורב לשחקן אמר: "אם חיים יקבל הצעה טובה לא יהסס לעזוב. אם לא יקבל, יישאר בסכנין. בסך הכול הוא מרוצה בסכנין, למעט העובדה שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק".

המאמן אלישע לוי סיכם: "חזרנו לאימונים, האווירה טובה, ונקווה שתהיה המשכיות למה שעשינו עד עכשיו". עוד הוסיף המאמן ואמר: "תומר חמד הביע הסכמתו לשחק אצלנו, אבל אנחנו ממתינים לאישור של רוני לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully