וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר מעביר הוראות טקטיות לשחקני חיפה

28.12.2007 / 11:55

רוני לוי ביקש מהמגן להתחלף, "אחרי רגע הלוח היה מלא בחיצים לא ברורים". בחיפה לא מעוניינים בהצעת הפועל ת"א: אסולין תמורת ארבייטמן

בבוקר שאחרי בקשתו של שלומי ארבייטמן להשתחרר ממכבי חיפה, מקורבים לעסקה טוענים כי הפועל תל אביב עשויה להציע בתמורה לשחקן את החלוץ ליאור אסולין. בחיפה התייחסו הבוקר בביטול לדברים, משום שהם אינם מעוניינים לצרף את החלוץ בלי קשר לעסקה.

כזכור, אתמול הבהיר ארבייטמן לנשיא יעקב שחר שהוא מעוניין לעזוב את הקבוצה. במועדון טוענים שראשי הפועל תל אביב לא מפסיקים להפעיל לחץ על השחקן והם כנראה אלה שלחצו עליו ליזום את השיחה. "אם נשחרר את ארבייטמן זה לא יוסיף להם נקודות זכות", הסביר בכיר במועדון. לדברי אותו בכיר, אם ארבייטמן ישוחרר שחר עשוי להעניק זכות ראשונים למכבי פתח תקוה.

המאמן רוני לוי מצא דרך מקורית להגביר את רמת הריכוז של שחקניו בתדרוך הטקטי. במהלך מחנה האימונים בקיסריה אתמול, הכין המאמן את שחקניו לקראת משחק האימון שנערך הבוקר מול הפועל נצרת עילית. לוי ביקש מהמגן אייל משומר להחליף אותו בתדרוך, "אלא שאז", מתאר זאת שחקן בחיפה. "אחרי רגע הלוח היה מלא בחיצים לא ברורים".

"תראה לכולם מה המגן צריך לעשות כשהחלוץ חותך ימינה", אמר לו המאמן. משומר אחז בטוש והאדים מבושה. רוני לוי לקח את העניינים לידיים וצייר על הלוח "איקסים". "זה המערך שלנו", הסביר לו המאמן. "עכשיו, מה צריך לעשות כשהחלוץ מוסר מסירת עומק? איפה המגן צריך להיות". משומר הנבוך השיב מדי: "אבל רוני, למה שהחלוץ ימסור עומק? הוא צריך למסור רוחב". שחקני חיפה לא יכלו להסתיר את צחוקם והתדרוך הסתיים בקול ענות חלושה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לא הגיע בסופו של דבר למחנה האימונים והבוקר הגדירו בחיפה את הסיכויים שיגיע בשבוע הבא לישראל כ"קלושים". רוני לוי שוחח פעם נוספת עם שחר בעניין, אבל נראה כי המשימה בלתי אפשרית. בחיפה סיכמו כי במידה ופנטאני אכן יגיע לישראל בשלב מאוחר, פאוליניו ישוחרר רק בסמוך להגעתו. נראה כי המאמן ישחררו לאחר המחזור הבא, מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully