וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א במו"מ עם קשר לבסקי סופיה

רגב גולדמן

28.12.2007 / 20:40

התקשורת הבולגרית מדווחת כי חריסטו יובוב עשוי להצטרף. גם טלקיסקי ואנגולוב מלבסקי מועמדים. גורמים מנתניה פנו בנושא ליאור אסולין

הפועל תל אביב מגבירה את המאמצים לרענן את סגל שחקני הקבוצה לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, זאת לאחר שבדיונים שהתקיימו השבוע, והגיעו לשיאם היום בצהריים, הועלתה האפשרות של מכירת מספר שחקנים בכירים בקבוצה, שעלות העברתם בקיץ הייתה מהגבוהות ביותר במועדון.

גורמים לא רשמיים במכבי נתניה פנו למקורבים לקבוצת הניהול של הפועל תל אביב בנושא ליאור אסולין, וביקשו לבחון את האפשרות שהחלוץ יעבור לקבוצתו של יאמר בינואר. האדומים רוצים תמורתו כ-250 אלף דולר, ובשלב זה מכבי נתניה לא מוכנה לשלם את הסכום.

בתגובה לכך אמרו מספר גורמים בהפועל תל אביב: "זאת ההזדמנות שלנו לבצע את ההחלפה הזאת. אסולין לא הצליח להתאקלם בצורה הטובה ביותר, ובטח לא כפי שציפינו עד כה". המאמצים לעברתו של החלוץ אמורים להניב תוצאות כבר בתחילת שבוע הבא.

מיד לאחר משחק האימון בו הפסידה הפועל תל אביב 1:0 לבני לוד בוולפסון, התכנסו ראשי הקבוצה יחד עם אלי גוטמן והחליטו על ביצוע צעדים משמעותיים לחיזוק הקבוצה. כחלק מכך, גם נושא שיחרורם של מספר שחקנים נוספים הועלה כאפשרות. נראה כי מעמדו של עידן סרור מעורער, ולכן ייתכן מאוד כי במהלך האחת העסקאות הוא יצורף. בהפועל תל אביב חשבו כי ניתן יהיה לבצע עסקת חליפין, שבתוכה יהיה כלול גם בלם מכבי נתניה אבי סטרול. אלי גוטמן אמר בעבר לגורמים בהפועל תל אביב כי הוא רואה בסטרול אופצייה טובה לחיזוק. במכבי נתניה סירבו בתוקף לכלול את סטרול.

שמו של שלומי ארבייטמן נמצא כעת בראש רשימת הקניות של הפועל תל אביב, מבין שחקני הרכש הישראליים שהוזכרו כמועמדים. בהפועל תל אביב אישרו כי הקבוצה תעשה ככל שביכולתה להחתים את החלוץ ממכבי חיפה כבר בתחילת שבוע הבא.

יובוב מלבסקי סופיה במו"מ עם הפועל ת"א

בתוך כך, הפועל תל אביב מחפשת את הפיתרון לחיזוק בלבסקי סופיה, ממנה היא מנסה להחתים לא פחות משני שחקנים. בתקשורת הבולגרית מדווח הבוקר (שישי) כי חריסטו יובוב, קשר הקבוצה, נמצא במו"מ עם האדומים, כשגם דמיטר טלקיסקי המתופקד אף הוא כקשר, מועמד לחזק את הפועל תל אביב. שחקן נוסף הוצע להפועל תל אביב, השוער גאורגי פטקוב, אך נראה בשלב הזה כי האדומים יוותרו על האפשרות הזו.

השלושה משתייכים לסגל הנבחרת הבולגרית. יובוב, שחגג לפני כחודש יומולדת 30, ערך 24 הופעות בנבחרת, בהן כבש חמישה שערים. יובוב החל את הקריירה שלו בקבוצה, אך בסוף עונת 1996/7 עבר לשחק במינכן 1860 שם שיחק תשעה משחקים בלבד וכבש שער אחד. התחנה הבאה בקריירה שלו הייתה ליטקס לובאץ, שם סיים חמש עונות עם לא פחות מ-45 שערים, והחל מלפני שלוש שנים הוא חזר לקבוצת נעוריו.

טלקיסקי, שצעיר ממנו בשנה, ערך 12 הופעות במדים הלאומיים וכבש שער אחד. הקשר המתנשא לגובה 1.74 מטר החל את הקריירה שלו בבוטב פלובדיב, בה שיחק שלוש עונות, לפני שעבר ללבסקי, שם הוא משחק מ-1999 וכבש בשורותיה 59 שערים ב-264 משחקים. גם אמיל אנגולוב, שהיה מועמד לקבוצה בעונה שעברה, עשוי לחזק את ההתקפה של אלי גוטמן.

הפועל תל אביב סירבה להגיב רשמית לידיעות על המגעים עם שחקני לבסקי סופיה, אך גורמים במועדון ציינו כי אכן ישנם מספר מועמדים לקבוצה, בינהם יובוב וטלקיסקי. אותם גורמים הוסיפו כי ישנם כמה שחקנים נוספים שמועמדים להגיע בשבוע הבא להיבחן בקבוצה.

אלי גוטמן נוטה בשלב זה שלא להחתים אף שחקן רכש זר מבלי שהוא יתאמן עם הקבוצה בארץ במשך כמה ימים, וזאת על מנת למנוע החתמת שווא של שחקנים שאינם מתאימים מנטלית לקבוצה.

עוד מכה להפועל ת"א: הפסד לבני לוד מהלאומית

הפועל תל אביב ספגה הבוקר סטירת לחי נוספת, הפעם חזקה יותר, כאשר הפסידה 1:0 במשחק אימון לבני לוד מהליגה הלאומית בוולפסון. בשלושת הימים האחרונים הייתה הקבוצה בכותרות בייחוד לאור העובדה שמפלס הלחץ במועדון רק גובר מיום ליום. ליאור אסולין שאיחר השבוע לאימון הראשון של הקבוצה, היה רק הסנונית הראשונה, שבישרה על ההמשך העגום ומהביש של הפועל תל אביב.

במהלך אחד האימונים השבוע נזרק בלמה הצעיר של הקבוצה, רמי דואני, לאחר שלא התאמץ במשחקון פנימי שערכה הקבוצה. אלי גוטמן גער בדואני והעיף אותו מהאימון. למחרת התעמתו שי אבוטבול וליאור אסולין, ורק התערבותם של שאר השחקנים מנעה תגרה גדולה בהרבה. השיא כנראה הגיע היום, כאשר רמי דואני כבש שער עצמי במשחק ההפסד נגד בני לוד מהליגה הלאומית.

כ-100 אוהדים שהגיעו לוולפסון ליוו את המשחק בשריקות בוז צורמות כנגד ליאור אסולין ושאר שחקני הקבוצה. מוני הראל ושחר בן עמי, חברי הנהלת הקבוצה, נכחו בוולפסון והיו עדים למשחק. עוד לפני השריקה לתחילת המשחק, הצוות המקצועי חיפש אחר ברוך דגו. הקשר שישן בביתו, לא התעורר בזמן והגיע רק בדקה ה-20 למשחק.

בהפועל תל אביב אין עדין החלטה האם להעמיד את דגו לדין בעקבות האיחור הלא שגרתי. בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מחוסר המשמעת של השחקנים בשבועות האחרונים. ביקורת קשה נשמעה ממספר גורמים במועדון כנגד אותם שחקנים בעייתיים.

"אנחנו נראים גרוע מאימון לאימון, ואם הפסדנו היום עדיף שלא נופיע בכלל למשחק נגד בני יהודה, הם יעשו באנו שפטים" – כך אמר לאחר המשחק שחקן בכיר בקבוצה. אותו שחקן התייחס לבעיות המשמעת האחרונות ואמר: "זה לא חדש. אין דין ואין דיין. אף אחד מהשחקנים לא באמת מפחד מוועדת משמעת. היו קלפים, היו הימורים, היה מכות, היו חובות, היו איחורים, היה הכל. ככה לא מתנהלת קבוצה כדורגל בליגת העל, ובטח שלא הפועל תל אביב. מיום ליום השם של המועדון הזה הופך להיות בדיחה".

במשחק עצמו החליטו אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס לפתוח עם פאביו ג'וניור וליאור אסולין בחוד. גם ביברס נאתכו הצעיר קיבל את ההזדמנות בקישור לצידו של אנסומבו. ראובן עובד ועידן סרור השלימו את הפאזל בחלק ההתקפי. וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, חזר לראשונה לשחק מאז הפציעה בשריר הירך האחורי במשחק ההפסד נגד קריית שמונה בבלומפילד. באדיר החליף את רמי דואני בעמדת הבלם לצידו של טל חן. במהלך המשחק ערך גוטמן מספר שינויים בהרכב.

דני בונדר הגיע לוופסון אך לא חש בטוב. הצוות הרפואי של המועדון בדק את המגן הצעיר והחליט לשחררו לביתו. את מקומו אייש עמאר מנצור, שקיבל השבוע הודעה על סיום דרכו בקבוצה. שילובו בהרכב הפותח הפתיע לא מעט שחקנים. במחצית התוצאה הייתה תיקו ללא שערים, אך במחצית השנייה נור סרסור מבני לוד חדר לרחבת הפועל, עבר את גליל בן שאנן ובעט לשער. רמי דואני ניסה להרחיק את הכדור ודחק אותו היישר לשער. מחר תערוך הפועל תל אביב אימון בוולפסון בשעה 12:45.

עדכון ראשון: 28/12/2007 11:26
עדכון אחרון: 28/12/2007 20:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully