וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל בלהבות, בארטון נשאר במעצר

28.12.2007 / 17:46

שחקנה הבינלאומי נעצר על תקיפה, הקבוצה דועכת, האוהדים דורשים את שירר כמנג'ר. ארסן ונגר הודיע כי להמאן יוכל לעזוב את ארסנל

הילד הרע של הכדורגל האנגלי ג'ואי בארטון נעצר שוב. הקשר של המגפייז היה אחד משלושה אנשים שנעצרו ביום חמישי בבוקר בעקבות תאונה שהתרחשה בליברפול. בארטון שנעצר יחד עם אחיו, אנדרו, ואדם נוסף, נותר במעצר ויופיע מול בית המשפט בשבת בבוקר, כך שהוא בוודאות יחמיץ את משחקי הליגה מול צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ויישאר במעצר לפחות עד ה-3 בינואר.

דובר משטרת מרסיסייד אמר בעניין: "שלושת העצורים נחקרו לאחר שהיו מעורבים בתאונה". זו לא הפעם הראשונה שהאנגלי הבינלאומי נעצר. נגד בארטון עומדת ותלויה תלונה באשמת תקיפה עוד מהתקופה בה שיחק במנצ'סטר סיטי נגד שחקן הקבוצה, אוסמאן דבו.

בינתיים, גם בקבוצה שלו, ניוקאסל, ממשיכות הצרות. סם אלרדייס זכה לשריקות בוז של 5,000 אוהדי ה"טונס" אחרי ההפסד לוויגאן 0:1 שלשום. כנשאל המנג'ר אמש אם הוא מרוצה מהעובדה שעתידו המקצועי בניוקאסל טמון בידיהם של השחקנים אמר: "לא, לא ממש, אבל השחקנים האלה הם מה שיש לי. חלק מהם רכשתי בעצמי וחלק לא. חלק מהם גם הראו לי דברים טובים שהם יודעים, אבל יותר מדי הראו לי דברים רעים".

ניוקאסל עומדת לפגוש את צ'לסי בשבת ולארח מנצ'סטר סיטי ברביעי וסוכנויות ההימורים האנגליות כבר מיקמו את "ביג סם" כמועמד המוביל לאבד את משרתו בפרמיירליג. כמעט כרגיל אצל הג'ורדיז, האוהדים מצביעים לכיוונו של אלן שירר כפייבוריט להחליפו, אך אלרדייס מוכן להילחם: "זה אותו סיפור ישן. אתה מפסיד משחק והכל מתחיל ליפול עליך. אני לא יכול להאשים את האוהדים במה שהם שרים. אנחנו לא היינו טובים מספיק ולא צריך להיות מומחה כדי לראות זאת".

ונגר הודיע כי להמאן יוכל לעזוב

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, לא ממש מתרגש מהפרסומים לפיהם ינס להמאן מעוניין לעזוב את הקבוצה. מאמן התותחנים הודיע כי השוער יוכל לעזוב את הקבוצה בחודש הבא בתנאי שתגיע הצעה נכונה מבחינתה של ארסנל. עם זאת, ונגר הדגיש כי הוא לא שמע טענות של להמאן לגבי רצונו לעזוב, וכי הוא מקווה כי השוער הגרמני בן ה-38 יישאר במועדון.

בינתיים העיתונות באנגליה מדווחת כי נציגים של בורוסיה דורטמונד, קבוצתו הקודמת של להמאן, הגיעו ללונדון כדי לנסות לשכנע את השוער לחזור. ונגר אמר לעיתונאים בנושא: "אם הצעה תגיע, נשב יחד ונדון בכך, אך אני חושב שקודם כל הוא צריך לחשוב אם הוא רוצה להישאר אצלנו או לא. אני באופן אישי מעדיף שהוא יישאר".

להמאן הצטרף לארסנל מדורטמונד באוגוסט 2003 וזכה באליפות הפרמייר ליג שנה לאחר מכן וב-2005 רשם זכייה גם בגביע. כרגע המטרה שעומדת בפני להמאן היא לשמור על מקומו בהרכב הראשון של הנבחרת הגרמנית שתשחק בקיץ באליפות אירופה בשוויץ ואוסטריה. מה שעשוי להפריע לכך היא העובדה שהשוער הותיק רשם רק שתי הופעות השנה בליגה ושיחק בשתי התמודדויות בלבד באירופה, תוך שהוא מפסיד את אפודת השוער הראשון למנואל אלמוניה.

עדכון ראשון: 27.12 22:22
עדכון אחרון: 28.12 17:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully