וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה שוב פותחת את השנה עם פציעה

27.12.2007 / 23:06

הטניסאית האמריקאית סוחבת פציעה מהמאסטרס, והודיעה כי לא תשחק בשבת בגביע הופמן מול סניה מירזה ההודית. שונסי תחליפה

סרינה וויליאמס פותחת גם את השנה הנוכחית ברגל שמאל עם פציעה שמשפיעה על ההכנה שלה לאליפות אוסטרליה הפתוחה. וויליאמס, שזכתה בשנה שעברה באליפות, תחמיץ את משחק הפתיחה בגביע הופמן.

בימים אלה מנסה וויליאמס להתגבר על פציעה בברך השמאלית, שמנעה ממנה להשלים את ההשתתפות בטורניר המאסטרס. אלא שנראה כי תקופת ההחלמה תהיה ארוכה מעט מכפי שצפו תחילה.

וויליאמס אמורה הייתה לשחק מול סניה מירזה בפתיחת הטורניר ביום שבת, אך תוחלף על ידי מיגאן שונסי, בת ארצה. מארגני הטורניר אמרו שהאמריקאית לא תגיע לאוסטרליה עד סוף השבוע, אך וויליאמס מתכננת לשחק עבור הנבחרת ביום שני נגד צ'כיה. בטורניר עצמו שפותח את השנה משתתפות שמונה נבחרות המיוצגות על ידי טניסאי וטניסאית מכל מדינה.

* דויד נלבנדיאן שמקווה לפתוח את השנה בזכייה בגראנד סלאם, נשמע אופטימי רגע לפני שהעונה מתחילה: "אני רוצה לזכות בתואר גראנד סלאם, בגביע הדיוויס ובמדליית הזהב במשחקים האולימפיים. הגראנד סלאם הוא סיפוק אישי, אך זכייה בגביע הדיוויס ובמדליה משמעותם כניסה של ארגנטינה לספרי ההיסטוריה".

* פטר פאלה, שהפסיד בגמר הזוגות ברולאן גארוס ב-2001, מונה לקפטן נבחרת הפדרציה של צ'כיה. פאלה בן ה-32 מחליף בתפקיד את אלס קודאט שהתפטר מהתפקיד מסיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully