וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ותושבי פקיעין מפשירים את היחסים ע"י הכדורגל

יצחק סולומון

27.12.2007 / 18:22

אחרי העימותים הקשים בכפר, הוחלט לקיים ביום ראשון משחק בין הצדדים. מאיר אורנשטיין: "כשהתחלנו להריץ את הרעיון זה היה חלום"

משחק כדורגל ייחודי יתקיים ביום ראשון אחר הצהריים בכפר פקיעין שבגליל המערבי, בין נבחרת המשטרה לנבחרת תושבי הכפר. המשחק מאורגן על ידי מפעלות החינוך של הפועל תל אביב, וינסה להפשיר את היחסים המתוחים בין המשטרה לתושבים בכפר.

כזכור, לפני כחודש היו עימותים קשים בכפר, בין השוטרים לתושבים, בעקבות הצתת אנטנה סלולארית, שהייתה הגורם העיקרי לעימותים. במהלך האירועים האלימים נפצעו שוטרים ואזרחים. מי שעומד בראש מפעלות החינוך של הפועל תל אביב, מאיר אורנשטיין, מסביר: "החלטנו לעשות מעשה ולהפגיש את המשטרה והתושבים, וגם להצדיע לסוכנות היהודית שתומכת במפעל שלנו, בו משחקים כ-350 ילדים בפקיעין כבר 12 שנים".

אורנשטיין מודה כי לא האמין תחילה שהנושא יתפוס תאוצה וייצא לפועל. "כשהתחלנו לגלגל את הרעיון זה היה חלום. לא חשבנו שנוכל להרים אותו. אחרי כמה שיחות גישוש, קיבלנו אור ירוק משני הצדדים, והבנו שאפשר לסגור את הנושא". הכניסה למשחק תהיה כמובן חופשית. ראשי המשטרה, הסוכנות היהודית, ונכבדי הכפר, הוזמנו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully