וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוז נעים

27.12.2007 / 22:22

חלוץ בלקבורן רוקה סנטה קרוז, שמבקיע בצרורות, כבש צמד ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי. עוד מכה לצ'לסי: למפארד ייעדר מספר שבועות

המחזור ה-19 של הפרמיירליג הושלם היום (חמישי) עם המשחק שהפגיש בין מנצ'סטר סיטי ובלקבורן. הסיטיזנס של סוון גוראן אריקסון לא הצליחו לשמור על מאזן הבית המושלם שלהם ואחרי תשעה ניצחונות, סיימו ב-2:2.

שלושת השערים הראשונים נכבשו תוך שלוש דקות מטורפות. שניים מהם, לרשת בלקבורן, הגיעו ממצבים כמעט זהים. גם החמצה מסמרת שיער של רולנדו ביאנקי הגיעה אחרי מהלך דומה. על כולם ניצח קשר הסיטי מרטין פטרוב. בדקה ה-21 פרץ הבולגרי והעביר רוחב לחלוץ האיטלקי, שהחטיא משני מטרים. שש דקות אחר כך החל המבול.

פטרוב שוב דהר באגף, והגביה לדריוס וסל, שנגח פנימה. דקה לאחר מכן השווה החלוץ הפראגוואי רוקה סנטה קרוז. בנטלי הרים כדור חופשי לפינה הקצרה, וקרוז המשיך עם הראש פנימה. בדקה ה-30, שוב צלח פטרוב את אגף שמאל, והעביר רוחב על הקרקע. בלם הרוברס ריאן נלסן הניו זילנדי ניסה להרחיק, אך הכדור שלו חדר לרשת. בדקה ה-83 נגח סנטה קרוז עוד אחד אחרי הרמת קרן. החלוץ הנהדר של הרוברס כבש את כל שבעת השערים האחרונים של הקבוצה (חמישה בליגה ושניים בגביע הליגה).

הסיטי משיגה את הנקודה ה-35 שלה העונה והיא נשארת במקום החמישי. הקבוצה של מארק יוז משיגה סוף סוף נקודה לאחר שלושה הפסדים רצופים בליגה, בנוסף להדחה מרבע גמר גביע הליגה.

למפארד ייעדר מספר שבועות

בעיות הסגל הפצוע של אברהם גרנט וצ'לסי רק נמשכות, והיום (חמישי) נמסר מהמועדון כי אחד מעמודי התווך של הקבוצה, פרנק למפארד, ייעדר ככל הנראה למשך מספר שבועות. בכך מצטרף למפארד לרשימת פצועים מרשימה הכוללת את ג'ון טרי, דידייה דרוגבה ופלורן מלודה. כזכור, נפצע הקשר במהלך משחק חג המולד נגד אסטון וילה, שהסתיים ב-4:4. "הבדיקות היום גילו קרע במותנו הימנית של פרנק", אמר גורם במועדון, שציין כי הקרע אינו באותה רגל בה נפצע הקשר האנגלי בתחילת העונה. "הוא יתחיל בשיקום בזמן המיידי, ונקווה שיוכל לחזור למגרשים בתוך כמה שבועות".

בעקבות הפציעות המרובות, הרחקתו של ריקרדו קראבליו, ומספר שחקנים שייצאו לאליפות אפריקה הקרובה, הצהיר גרנט כי קבוצתו ללא ספק תעשה שימוש בחלון ההעברות הקרוב, בינואר. "קיוויתי לנצל את חלון ההעברות, אבל עכשיו, בגלל כל הפציעות וההרחקות, כמו גם גביע אפריקה, אני חושב שנשתמש בו אפילו יותר", אמר גרנט. בראש רשימת המכולת של הכחולים ניצבים ניקולס אנלקה מבולטון, דויד וייה מולנסיה, ולוקה מודריץ' מדינמו דאגרב.

מי שהפציעה של למפארד לא מטרידה אותו הוא מנג'ר יובנטוס, קלאודיו ראניירי, שממשיך להביע עניין בשחקן. ראניירי, שאימן בעבר את צ'לסי, אמר שקבוצתו זקוקה לאלוף כדי לשחק עם הגדולים. "אנחנו זקוקים לאישיות גדולה שתוכל לקחת אותנו לרמת איכות גבוהה יותר", אמר המנג'ר האיטלקי. "זוהי החלטה שאנחנו לא יכולים לטעות בה".

יובנטוס כבר חיזרה אחרי הקשר האנגלי בקיץ האחרון, אך ראניירי אומר שהפעם המצב יהיה שונה. "למפרד הוא תופעה", אמר המנג'ר. עם זאת, נראה ששחקן בדמותו של קשר נבחרת אנגליה הולך לעלות למועדון האיטלקי לא מעט, וראניירי יודע זאת: "הוא משחק בצ'לסי, ואני לא חושב שאברמוביץ' ייתן לו ללכת, כי למועדונים איטלקיים יש יכולות כספיות נמוכות ביחס לקבוצות אנגליות או ספרדיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully