וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איפה הבונוסים?

יצחק סולומון

27.12.2007 / 18:10

בעקבות העליה לגמר גביע הטוטו, מתכוונים השחקנים לדרוש מיושב הראש, מאזן גנאים, מענקים מיוחדים. מאיר כהן: "אני חושב שמגיע לנו"

שחקני בני סכנין חזרו היום (חמישי) לאימונים בסגל דליל במיוחד, ללא ג'ון קולמה, ליאוניד קרופניק ועבד רבאח. יושב הראש, מאזן גנאים, הסביר את החופשה הארוכה שנתן לשחקניו: "אנחנו ומכבי חיפה שיחקנו הכי הרבה משחקים בליגה. מגיע לשחקנים לנוח". הפנים החדשות באימון היו של החלוץ הסרבי, מריאן יוגוביץ, שייבחן בימים הקרובים. מחר אמור לנחות בקבוצה חלוץ מברזיל. בסכנין החליטו לא לשחרר שמות של זרים שמגיעים למבחנים, מחשש שקבוצות אחרות יחטפו אותם.

השחקנים לא שוכחים את העלייה לגמר גביע הטוטו, ומתכוונים לדרוש מהיושב ראש, מאזן גנאים, לשלם להם בונוסים מיוחדים. הקפטן מאיר כהן: "עד עכשיו הנושא היה מוקפא כי אחרי הגמר כל אחד הלך לדרכו. אני מתכוון לשבת עם מאזן ולבדוק איך אפשר לפצות את השחקנים על המאמץ שעשו. אני חושב שמגיע לנו, ואני יודע שמאזן מעריך את מה שעשינו ויבוא לקראתנו". על החזרה לאימונים אמר כהן: "החופשה הייתה במקום. קצת לנקות את הראש, ולחזור רעב למגרש. עכשיו אנחנו כל כולנו בליגה, כי הדרך עוד ארוכה וקשה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully