וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ביל גונזאלס על סף סיכום בכפר סבא

27.12.2007 / 17:30

שחקן קבוצת פרז זלדון שהבקיע שישה שערים העונה, אמור להחליף את אגבור הקמרוני. טיוטת החוזה של סיימון הועברה להנהלת הקבוצה

חלוץ קבוצת פרז זלדון, המשחקת בליגה הקוסטה ריקנית, ביל גונזאלס (28, 1.73), מועמד להחליף את החלוץ הקמרוני יוליוס אגבור. גונזאלס הבקיע העונה ששה שערים, ספג חמישה כרטיסים צהובים והוא נחשב לחלוץ מוכר בליגה של ארצו. בלם מכבי נתניה, לואיס מרין, מכיר אותו היטב מהתקופה בה שיחקו השניים בליגה בקוסטה ריקה. החלוץ, שהגיע באמצעות סוכן השחקנים דדה חדד, עלה למטוס אתמול בצהריים, וזה אומר שהוא צפוי להגיע היום (חמישי) אחר הצהריים לארץ. עוד לפני שנבחן נראה שיחתום עד תום העונה בשל הרקורד המוכח שלו.

בנושאים אחרים: הקשר אלירן סיימון עדיין לא חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה. טיוטת ההסכם של נציגיו הועברה להנהלה והחתימה צפויה בקרוב. גם אוהד לויטה עדיין לא חתם על חוזה ארוך טווח, כפי שהיה מתוכנן בתחילת העונה. הקבוצה חידשה השבוע את אימוניה והמאמן אלי אוחנה הודיע לשחקנים כי הוא מגביר את קצב האימונים, כמו שיתר הקבוצות בליגה נוהגות לעשות בתקופת הפגרה.השחקן היחיד שלא מתאמן הוא החלוץ אבי קנפו שסובל מכאבים ברגלו.

המגן לירודאו גונזלבאש, הבלם והקפטן דגלאס דה סילבה והקשרים גיז'רמו ישראלביץ' ויעוזה אבובקרי חזרו מחופשת מולדת וחוזרים לאימונים בקצב הדרגתי. החלוץ סמואל יבואה אמור לחזור במהלך היום. בקבוצה מרוצים מהעתירה שמשכה השבוע, מבית המשפט העליון, אגודת הפועל כפר סבא. "הוכח ששמו של אלי טביב נקי", אמרו. ההערכה היא שהאגודה משכה את העתירה משום שהסיכוי שבית המשפט העליון יקבל את הערעור, ובכך ישנה את החלטתו הקודמת, נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully