וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנובלה בסגנון איטלקי

27.12.2007 / 16:42

פיטורין של מאמן אחד, מינוי של מאמן אחר, פניה למאמן המפוטר במטרה שיחזור, ופיטורין של המאמן החדש: כל זה קרה בחודש אחד בקליארי

ידוע כי יצרני הטלנובלות הגדולים ביותר הם בדרך כלל דוברי ספרדית, אך בכל הנוגע לטלנובלות ספורטיביות, אין אף קבוצה העונה שמתעלה על קליארי. הקבוצה האיטלקית המדורגת אחרונה בליגה האיטלקית, החליטה לפטר בחודש נובמבר את מאמנה דאז, מרקו ג'יאמפולו, שרשם רק שני ניצחונות באותה תקופה. במקומו הגיע נדו סונטי, והסרדינאים התמלאו תקווה שהתקופה השחורה מאחוריהם.

אלא שסונטי המשיך את הקו שהתווה ג'יאמפולו, ובתקופה הקצרה בה אימן, לא הצליח להוליך את קבוצתו אפילו לניצחון אחד, וכרגע הקבוצה עומדת על מאזן של 2 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים, חמש נקודות מהקו האדום. סונטי, שראה שהוא לא מצליח לחולל שינוי, הגיש את התפטרותו, אלא שהמועדון לא מיהר לקבלה. בו זמנית, חיפשה ההנהלה מחליף, ובקליארי הוחלט שמי מתאים לתפקיד יותר, מאשר מרקו ג'יאמפולו, המאמן שפוטר רק לפני חודש וחצי.

ג'יאמפולו שקיבל את הפניה מיהר להודיע שהוא מוותר על התפקיד. "הכבוד וההגינות שלי חשובים יותר מהעבודה הזו", אמר המאמן. בינתיים, סונטי שהחליט להישאר במועדון, יצא למשחק חוץ עם הקבוצה בפיורנטינה, וחזר עם תבוסה 5:1. מיד לאחריה, תאמינו או לא, החליטה הקבוצה לשחררו, ולמנות במקומו את דויד בלרדיני בן ה-43. "אני אוהב את היכולות של בלרדיני", אמר מאסימו צ'לינו, יו"ר קליארי. "לפטר את סונטי היה נורא בשבילי". צ'לינו יכול להתנחם בכך שלפחות בזמן האחרון הוא מתחיל להתרגל להרגשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully