וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסולין הוא פצצה מתקתקת"

רגב גולדמן

27.12.2007 / 15:53

חלוץ הפועל תל אביב התעמת במשחק אימון עם שי אבוטבול ושלח אגרוף לפרצופו. שחקן בקבוצה: "גוטמן לא יודע לאיזה ג'ונגל הגיע"

עימות חריף התרחש היום (חמישי) באימון הפועל תל אביב בוולפסון בין שי אבוטבול וליאור אסולין במהלך המשחקון הפנימי. הלחץ שבו שרויה הקבוצה רק גובר בכל יום, כאשר אתמול נזרק מהאימון רמי דואני, והיום התקוטטו אסולין ואבוטבול. במהלך האימון ערכו שחקני הקבוצה משחקון פנימי, שבמהלכו גלש אסולין לרגלו של שי אבוטבול, שהגיב בדחיפה לעבר אסולין. עד מהרה החלו השניים בתגרה של ממש כאשר אסולין חובט בקשר, ורק הפרדה של שחקני הקבוצה מנעה תגרה גדולה עוד יותר.

אלי גוטמן עצר את האימון ושוחח עם השניים, ולאחר מכן האימון נמשך כרגיל. שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון היום: "רק אתמול דיברנו על המשמעת והנה היום זה רק ממשיך. שחקנים פה עושים שכונה וזה בכלל לא חדש. רואים שגוטמן מנסה אבל גם הוא לא מאמין לאיזה ג'ונגל הוא הגיע". שחקן נוסף בקבוצה התייחס לחלוץ ליאור אסולין ואמר: "אסולין זה פצצה מתקתקת. אסור שהוא ימשיך בקבוצה. לא רק שאין בו תועלת אלא הוא מתסיס הרבה שחקנים וגורם להרבה בעיות פנימיות בתוך המועדון. הוא לא בא לאימונים בזמן, הוא מתפרע, אי אפשר להשתלט עליו. המצב הזה לא יכול להימשך".

בהפועל תל אביב מנסים בימים האחרונים למצוא חלוץ שיחזק את החלק הקדמי של הקבוצה, ויאפשר את שיחרורו של ליאור אסולין, שניצב כרגע בראש רשימת השחקנים שמיועדים להיחתך מהקבוצה בינואר. פאביו ג'וניור עשוי להישאר בקבוצה עד לסיום העונה, שכן גוטמן מעדיף להחליף חלוץ אחד בלבד.

מזואה אנסומבו חזר מחופשתו הפרטית והתאמן היום עם הקבוצה. בשלב זה גוטמן מתלבט האם להעניק לעידן סרור צ'אנס ולפתוח איתו במשחק הקרוב נגד בני יהודה, או להכליל את ראובן עובד במקומו. הקשר הברזילאי אבדג'י ערך אימון ריצה בלבד. גבריאל דוס סנטוס הגיע למתחם וולפסון להמשך הטיפולים ברגלו.

הנהלת הפועל תל אביב שלחה פקס להתאחדות הניגרית בבקשה לשחרר את וינסנט אניימה ל-2 משחקים של הקבוצה. ההתאחדות הניגרית דורשת כי אניימה יטוס לארצו ב-4 בינואר כך שהוא אמור לפספס את המשחק מול בני יהודה. בפקס שנשלח נכתב כי הפועל מבקשת שאניימה יטוס באיחור של יומיים לניגריה וגם ישוב למשחק שיתקיים ב-12 בינואר מול הפועל כפ"ס. מחר (שישי) תערוך הפועל תל אביב משחק אימון נגד בני לוד בוולפסון בשעה 11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully