וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להפסיק לשגע לכספי את השכל"

27.12.2007 / 15:45

"הדראפט הוא חלום של אבא שלו", ענה חבר דירקטוריון מכבי ת"א. בהודעה לעיתונות של הקבוצה נמסר: "ההנהלה מצטערת על הנזק שהאב עשוי לגרום לבנו"

מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב הוציא הודעה לעיתונות, ובה תגובה על טענותיו של שמעון כספי, אביו של עומרי.

"מר שמעון כספי אינו קשור בכל הסכם עם מכבי תל אביב, ולפיכך, אין בדעת ההנהלה להגיב למסכת ההשמצות שהאיש מפיץ כנגד נושאי תפקידים בקבוצה. הנהלת הקבוצה מצטערת על הנזק שהאב, בהתנהגות בלתי אחראית, עשוי לגרום לבנו המוכשר ולהוציא את הרוח ממפרשיו.

"למיטב הבנת מנהלי הקבוצה, עומרי כספי רואה את עצמו כחלק ממכבי תל אביב ואוהב את הקבוצה. קיימת הערכה ותקוה בקרב הקבוצה לראות את עומרי שחקן מוביל במכבי עלית תל אביב".

חבר הדירקטוריון, רענן כץ, הסביר ל"ספורט הארץ": "כספי ייבחר בדראפט? זה חלום של אבא שלו ולפי הנתונים באתר 'דראפט אקספרס' (אתר נחשב המדרג את הבחירות הצפויות בסיבוב הראשון חוזה שכספי ייבחר במקום ה-25) זה שטויות במיץ עגבניות.

"מה ייצא למכבי אם כספי יגיע ל-NBA? לא נקבל כסף, כי במילא עומד להיגמר לו החוזה. בינתיים אני היחידי שעשה משהו ב-NBA, וצריך להפסיק לשגע לעמרי את השכל. הוא כישרון פנטסטי, ואני מחבב אותו מאוד אבל יש לנו מאמן שיודע מה הוא עושה, והוא יחליט אם לשחרר אותו כדי שיקבל דקות משחק בקבוצה אחרת או לא".

עדכון אחרון 28.12 09:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully