וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על גיא פניני

שגיא ניר

27.12.2007 / 15:38

למרות שגדל במכבי תל אביב, דורשת בני השרון דמי השבחה על שחקן הפועל ירושלים, ששיחק אצלה במשך 5 השנים הראשונות שלו בבוגרים

המלחמה המתפתחת בין בני השרון והפועל ירושלים, שהוסלמה בעקבות המשחק הטעון בין הקבוצות ברבע גמר הגביע ביום ראשון, מקבלת תפנית חדשה. בני השרון תובעת מ ירושלים במוסד לבוררות דמי השבחה תמורת הקפטן שלה לשעבר ושחקן מחזיקת הגביע כיום, גיא פניני.

פניני, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, העביר את חמש העונות הראשונות שלו בבוגרים בבני השרון, שטוענת כי מגיע לה פיצוי על השבחתו של השחקן ותובעת מירושלים כ-20 אחוזים משכר הברוטו שלו בעונה הראשונה שלו במלחה, עונת 2006/7. על פי התקנון דמי השבחה מגיעים רק לקבוצת האם של שחקן, אך בקבוצה מהשרון מקווים שהעובדה שפניני שיחק בשורותיהם בכל חמש העונות הראשונות שלו כשחקן בוגרים, תאפשר להם לזכות בתביעה. בקשת התביעה לבוררות הוגשה לאיגוד כבר לפני כשחודשיים והיא צפויה להתקיים ביום חמישי הבא. הבורר שנקבע על ידי איגוד הכדורסל הוא ישראל שמעוני.

בירושלים פנו לאיגוד הכדורסל בבקשה לדחות בשעה את מועד משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה, שאמור להתקיים במוצאי שבת חמישה בינואר, בשעה 19:00 ברעננה. המשחק הוקדם בשל שידורו בערוץ 1 ובירושלים מבקשים לדחותו לשעה 20:00, כדי לאפשר לאוהדי ולחברי ההנהלה הדתיים של הקבוצה להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully