וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמחה שלי מהולה בעצב"

אורי שלו

27.12.2007 / 17:24

ברק יצחקי, שישחק בשלוש השנים וחצי הקרובות בגנק, נפרד מחבריו אחרי שחתם בשורות הבלגים. שפיגל המליץ: "תישאר צנוע", חבריו הבטיחו לעודד מעתה את גנק

ברק יצחקי ישחק בשלוש וחצי העונות הקרובות בגנק הבלגית ויחבור כבר בימים הקרובים לאליניב ברדה, שמשחק בקבוצה מאז תחילת העונה הנוכחית. נציגי הקבוצה הבלגית נחתו היום (חמישי) בארץ על מנת לזרז את המשא ומתן על מעברו של החלוץ ואחר הצהריים הושג הסיכום באמצעות סוכניו של החלוץ, רונן וגלעד קצב. הבוקר (שישי) חתם יצחקי על החוזה.

יצחקי נפרד הערב מהקבוצה השוהה באילת, ושחקנים סיפרו כי הוא הזיל דמעה במהלך הפרידה. בית"ר תקבל תמורתו כמיליון יורו, אחרי שבזמנו רכשה אותו מהפועל אשקלון תמורת כ-50 אלף. יצחקי, שיעזוב ב-2 בינואר לבלגיה כדי לעבור בדיקות רפואיות, אמר: "אני עדיין לא מעכל את זה, וזה מאוד מרגש, אך עם זאת השמחה שלי מהולה בעצב". לחבריו אף אמר כי התקופה שלו בבית"ר הייתה התקופה היפה בחייו. אלפי אוהדים צפויים להיפרד מהשחקן בשדה התעופה.

גם בבית"ר התקשו לקבל את הידיעה, וחבריו לקבוצה הבטיחו כי מעתה הם יעודדו את קבוצתו החדשה במשחקיה. יצחק שום, מאמן הקבוצה, אמר: "הייתי מעדיף לסיים את העונה עם מי שהתחלנו אותה, אבל זה טבעו של הכדורגל". גיורא שפיגל מצידו נתן טיפ ליצחקי, ואמר לו: "תישאר צנוע".

יצחקי בן ה-23 החל את דרכו במחלקות הנוער של הפועל אשקלון ורשם הופעת בכורה בקבוצת הבוגרים של המועדון בעונת 2001/2. בשנתיים הבאות החל לעורר את עניינה של הפועל תל אביב, אך זו דרשה ממנו לעבור מבחנים ובמקביל התחיל גם מאמן בית"ר ירושלים דאז, אלי כהן, לחשוק בשחקן.

כהן ביקש ממאיר פניג'ל להחתים את החלוץ הצעיר ובעונת 2003/4 עבר יצחקי לקבוצה מהבירה. במשך השנים התקדם בהיררכיה המקצועית ונשאר אחד מהשרידים היחידים בבית"ר מקבוצת הצעירים שכללה בין היתר גם את מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ואלירן דנין. בעונה שעברה סבל מפציעות חוזרות ונשנות, אבל לקראת סיום העונה חזר לפעילות, הציג יכולת מצוינת בסיבוב השלישי של הליגה והיווה בורג חשוב בזכייה של בית"ר ירושלים באליפות ראשונה אחרי תשע שנים. היכולת המצוינת שלו לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי, דרור קשטן, שזימן אותו. גנק רצתה את יצחקי כבר בקיץ שעבר, אבל רק עכשיו, כשנה וחצי לאחר מכן, תהנה משירותיו.

מירוסביץ' מבוקש בצ'ילה

בצ'ילה פורסם שאוניברסידד קתוליקה מעוניינת לצרף את קשר בית"ר, מילובאן מירוסביץ'. הקשר התבטא בזמן האחרונה על חוסר שביעות רצונו ממעמדו באלופה ומכך שהוא כמעט ולא צובר דקות משחק. קתוליקה חוזרת לגביע הליברטדורס אחרי שנתיים בהן לא שיחקה בזירה הבינלאומית והיא רוצה להתחזק כדי לאיים גם על קולו קולו, ששולטת בליגה בשנתיים האחרונות ללא מתחרות. מירוסביץ' ינחת היום בארץ אחרי חופשת מולדת.

מיכאל זנדברג התייחס היום לעונש המשחק ללא קהל שספגה הקבוצה כשאמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני חושב שהעונש הוא לא במקום, אין מקום למשחק כדורגל ללא קהל. העונש הוא טיפשי מהיסוד שלו אני לא רואה שום הצדקה לעונש כזה. ההתאחדות מחפשת את בית"ר זה לא חדש ולא פעם ראשונה. אף קבוצה לא הועמדה לדין על דברים כאלה. בטח על משחק שלא באצטדיון הביתי שלה, חבל מאוד. אני מקווה שהם יקבלו קצת שכל ויבטלו את העונש, זה עוד לא מאוחר".

מאמן הקבוצה, יצחק שום, הוסיף: "אני לא מבין עבור מי משחקים כדורגל, רק עבור אוהדים ואנשים שיבואו וייהנו. לשחק מול יציעים ריקים זה אף פעם לא יעשה טוב, הגיע הזמן שיתנו עונשים אחרים. לשחק ללא קהל זה הדבר הגרוע ביותר לכדורגל, לשחקנים ולאוהדים".

במשחק אימון שקיימה בית"ר במחנה האימונים באילת, היא ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה. יואב זיו ומיכאל זנדברג כבשו את השערים. במהלך המשחק אירעה תקרית בין יניב לביא לעמית בן שושן, ולאחר מספר דקות חודש המשחק, שבו לא נטלו חלק מהזרים של בית"ר ירושלים.

עדכון ראשון: 27.12 13:43
עדכון אחרון: 28.12 11:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully