וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין כבר מהמר על מנצ'סטר יונייטד

27.12.2007 / 11:06

מאמן סנדרלנד הסתבך בתחתית אחרי ההפסד 4:0 לשדים האדומים, אבל מצא זמן להתרשם מיריבתו. ונגר מאוכזב מהכדורגל של פומפי

מנצ'סטר יונייטד עלתה אמש (רביעי) למקום הראשון בטבלה עם 0:4 קליל בסנדרלנד. עם כל הכבוד לארסנל, השחקנים של התותחנים עדיין צעירים ולא מנוסים וכשיונייטד מחזיקה ביתרון של נקודה בפיסגה ונראית סופר תכליתית, ניתן בהחלט להגדירה כמועמדת הגדולה ביותר לזכות שוב באליפות, בטח כשצ'לסי וליברפול מגמגמות.

מי שסחט את מירב המחמאות אחרי הניצחון היה דווקא ווין רוני, שכבש שער אחד ולא לואיס סאהה ששם צמד. "זה השער הראשון שלו אחרי שישה משחקים, אבל הכיבושים שלו מגיעים בגלים. אחרי הפציעה שלו הוא נעדר חודש, אבל מאז אנחנו רואים את ההתקדמות שלו והיום הוא הופיע", אמר מאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון.

גם סאהה עצמו החמיא לחברו לחוד: "ווין הוא בלתי יאמן, הוא נתן משחק מנצח. התנועה שלו והשליטה שלו במשחק". החלוץ הצרפתי הוסיף: "היה חשוב לנו לפתוח חזק באצטדיון עם אווירה כמו זו שיש בסנדרלנד. זה מה שעשינו ואני חושב שכבשנו בדיוק ברגעים הנכונים. לדעתי הראנו היום הרבה מקצוענות".

המאמן בצד השני, רוי קין, עסוק במאבקי תחתית עיקשים, אבל אתמול הוא מצא גם זמן להתרשם מקבוצתו לשעבר: "שאלתי את עצמי אם יונייטד תזכה באליפות בחודשיים האחרונים, אבל כל הזמן אמרתי שאני מהמר עליהם. הם מתחזקים ככל שהעונה עוברת והם ימשיכו ככה".

אדבאיור מלא ביטחון

ונגר: "הופתעתי מכך שהם הגנו כל כך הרבה זמן. אפילו שחקני הקישור שלהם התרכזו רק בלעשות הגנה. במחצית השנייה פומפי לא יצאה מהחצי שלה ורק קאנו נשאר למעלה לבד. אני מניח שהם הוציאו את המקסימום מבחינתם. הם הפכו את המשחק למאוד, מאוד קשה עבורנו".

רדנאפ: "אנחנו לא קבוצה הגנתית, אבל קשה לשחק כשאין לך את הכדור והקבוצה שהכי קשה להוציא ממנה את הכדור היא ארסנל. אתה חייב להיות ממושמע, אחרת אתה תתפרק. לשמור על שער נקי מול ארסנל זה דבר פנטסטי".

חלוץ התותחנים, עמנואל אדבאיור, אמנם לא כבש במשחק, אבל הוא נהנה מעונה נהדרת ובינתיים כבש 10 שערי ליגה ואת המקום בהרכב הקבוצה. עכשיו החלוץ הטוגולזי נהנה משפע של ביטחון עצמי ואמר ל'סאן' האנגלי: "לפני שהצטרפתי לארסנל, אמרתי לעצמי שאני אעשה הכל כדי לשרוד. לא משנה איזה חלוץ יביאו לכאן, אני אמשיך להילחם על מקומי. גם אם היו מחזירים את תיירי הנרי, או מחתימים את סמואל אטו. אני מרוצה מאוד מהכושר שלי ואני ממשיך ללמוד כל הזמן מטעויות".

אלרדייס עדיין כאן, בינתיים

מי שמעמדו ממשיך להתערער הוא סם אלרדייס, שאתמול שוב הפסיד עם ניוקאסל, הפעם 1:0 לוויגאן. בין 5,500 האוהדים שיצאו לוויגאן היה גם בעלי הקבוצה, מייק אשלי, ששמע היטב את הקריאות כנגד ביג סם.

בצעד של מאמן מיואש, יצא אלרדייס נגד השחקנים: "את חלקם אני קניתי, חלקם היו כאן. חלקם הראו לי מה הם מסוגלים לעשות במובן החיובי, אבל לצערי רובם הראו לי רק למה הם מסוגלים במובן השלילי".

ניוקאסל פתחה את העונה, כרגיל יש לומר, עם רמת ציפיות גבוהה לפחות למאבק עיקש ואמיתי על אחד מהמקומות המובילים לגביע אופ"א. אלא שכעת מדורגת הקבוצה במקום ה-11 עם 26 נקודות מ-19 משחקים ואלרדייס, שמעמדו מתערער מיום ליום, הבין את התנהגות האוהדים ששרו כנגדו: "אם הייתי במקומם גם אני הייתי שר את אותם שירים. אנחנו לא מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully