וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן נפגש עם שחר וביקש לעזוב

נשיא מכבי חיפה הבהיר: "לא אני מטפל בנושא, פנה לרוני לוי". הפועל ת"א פנתה רשמית לחלוץ, והציעה לו 65 אלף דולרים עד תום העונה

אחד השחקנים המתנדנדים בתקופה האחרונה, שלומי ארבייטמן, מבקש כעת לעזוב את מכבי חיפה, והיום (חמישי) הוא נפגש עם נשיא הקבוצה, יעקב שחר, וביקש ממנו שישחררו. במהלך השיחה הבהיר שחר לשחקן: "לא אני מטפל בנושא שלך. רוני לוי הוא זה שמחליט".

ובכל זאת, נראה כי שתי המועמדות הרציניות לקלוט את ארבייטמן הן הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, שמנסות להתחזק בחלק ההתקפי במהלך הפגרה. האדומים אף פנו באופן רשמי לשחקן והציעו לו כ-65 אלף דולרים עד תום העונה, ו-130 אלף דולרים לכל אחת משתי העונות הבאות. גורם בקבוצה אמר: "הפועל תל אביב נחושה להביא את שלומי ארבייטמן בכל מחיר. הוא בראש סדר העדיפויות. נעשה הכול על מנת שהוא יגיע בינואר".

בתוך כך, רוני לוי אינו מתכוון לשחרר גם את תומר חמד, שגם בו יש התעניינות של מספר קבוצות, ביניהן בני סכנין. חברו של ארבייטמן לקבוצה, עומרי אפק, אמר: "שחקנים צריכים לעשות מה שהכי נכון מבחינתם. כמובן שנשמח אם שלומי יהיה איתנו. אלה החלטות שלא תלויות בנו".

מחנה האימונים של מכבי חיפה אמנם מרוחק מכפר גלים, אבל בהחלט לא משעמם שם. הקשר גוסטבו בוקולי העלה חיוך על פני השחקנים, משום שבימים האחרונים הוא גבה מאה שקלים מכל שחקן כתרומה לכנסיה שלו, והבטיח שבתמורה תיערך הגרלה מיוחדת של תרנגול ההודו המסורתי, שנערכת מדי שנה בחג המולד. "זה שוקל שבעה קילו, יחזיק לכם חודש בבית", ניסה לשכנע את השחקנים, שרובם לא יכלו לסרב לו.

אתמול נערכה ההגרלה ובוקולי שקיבל את התוצאות בישר לשחקנים שאף אחד מהם לא זכה בה. "בעונה שעברה ארבייטמן נתן לו כסף וזכה בתרנגול", הסביר אחד השחקנים. "אם הייתי זוכה הייתי נותן אותו במתנה לגוסטבו".

הקשר עומרי אפק התייחס לאווירה במחנה האימונים שנערך בקיסריה. "יש כאן אווירה טובה, שמחים לחזור לאימונים", סיפר הקשר. "הקבוצה נעצרה במומנטום טוב ואנחנו מרוכזים באיך לחדש אותו. כמובן שנשמח לחדש את רצף ההישגים האחרונים. מצד שני, זה נותן לנו זמן להתרענן. אולי ייערך עוד שינוי או שניים מבחינת סגל השחקנים, אבל אני מקווה שנחזור עם אותן אנרגיות".

מחר (שישי) אמורים להצטרף לאימוני הקבוצה גם ג'ובאני רוסו, רנאטו, דייגו קרוסה ופיטר מסיללה שיחזרו מחופשת מולדת. לאחר סיום המחנה ודברי סיכום של המאמן רוני לוי, תחזור הקבוצה למתקן האימונים בחיפה ותערוך משחק אימון מול הפועל נצרת עילית.

עדכון ראשון: 11:03 27/12/2007
עדכון אחרון: 22:52 27/12/2007

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully