וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "לבדוק את נושא ההימורים הבלתי חוקיים"

26.12.2007 / 23:59

יו"ר הפועל ירושלים מביע חשש ממצב של מכירת משחקים: "אם יש חשדות, צריך לבדוק אותם". אולמרט: "הנושא לא עלה מעולם במנהלת"

יו"ר קבוצת הפועל ירושלים, דני קליין, רמז הערב (רביעי) כי ייתכן שישנם הימורים בלתי חוקיים והשפעות חיצוניות על משחקים בליגת הכדורסל המקומית. קליין אמר את הדברים לחדשות הספורט, וסיפר כי פנה לאבנר קופל, במטרה שאיגוד הכדורסל יקים גוף אשר יטפל בנושאים כאלה, יאתר אותם וימנע מהם להתרחש בעתיד.

"אני חושב שבענף שמגלגל כל כך הרבה כסף ושיש בו תחרות, ומעורבים בו כל כך הרבה אנשים, צריכה להיות כתובת מסוימת, שמי שיש לו טענות או חשד, שיהיה לו מקום לבוא ולספר מה הוא חושב, ושאותו גוף יבדוק את הדברים", אמר קליין הערב. "אני מעולם לא התעסקתי בזה, לא שמעתי או מכיר בן אדם שמהמר. אם יש חשדות צריך לבדוק אותם. אם מתברר שצדקתי, הרי שאותו גוף יצטרך לטפל בזה".

יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט הגיב לדברים: "אם זה לא משהו שקרה אתמול אני לא מבין למה הסיפור הזה פתאום יצא. הנושא הזה לא עלה בישיבות המנהלת אפילו פעם אחת, ולא קליין ולא אבנר קופל באו אלי עם הנושא הזה. היתה טענה שסיפור החזיז במלחה קשור להימורים, אבל החשוד נחקר במשטרה ואם היה קורה משהו המשטרה היתה ממשיכה לחקור בכיוון".

מנהלת ליגת העל תפנה במכתב רשמי להנהלת הפועל ירושלים בבקשה להעביר אליה כל מידע או חשד שיש ברשות הקבוצה בנוגע להטיית תוצאות משחקים או לכל מעשה בלתי חוקי אחר. "עם קבלת המידע תחליט המנהלת על אופן החקירה, תעביר אותו למוסדות המתאימים, ותפעל כדרכה בכל כוחה וללא דיחוי למיגור תופעות כאלה, אם ישנן", נמסר ממנהלת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully