וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני מאוד מאוכזב"

26.12.2007 / 20:26

אברהם גרנט כבר ראה את קבוצתו בדרך לניצחון גדול על אסטון וילה, אך נאלץ להסתפק בתיקו 4:4. "הצופים נהנו, אבל אנחנו איבדנו נקודות"

כל מי שמגיע לצפות בליגה האנגלית בסוף חודש דצמבר, יודע שהוא הולך לקבל לא מעט הצגות, אבל נראה שמעטים היו מוכנים להצגה הנהדרת שהתחוללה על הדשא של סטמפורד ברידג', בסופה ירדו צ'לסי ואסטון וילה עם 8 שערים שחולקו באופן שווה, 4:4. למרות המשחק ההתקפי המצויין, מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, נשמע מאוד מתוסכל בסיום.

"אני מאוד מאוכזב. כבר הובלנו ואז ספגנו שער מבעיטה חופשית. התקשנו במחצית הראשונה וקיבלנו שערים במתפרצות, ככה שהיה קשה לנו להתמודד. במחצית השניה חזרנו טוב למשחק ושלטנו בשדה. לצופים זה היה משחק מצויין, אבל מבחינתנו איבדנו שתי נקודות". גרנט התייחס גם להופעתו המצויינת של אנדריי שבצ'נקו, שכבש שני שערים ובישל אחד, לאחר תקופה ארוכה בה לא הצליח להציג יכולת טובה. "אלו חדשות טובות מבחינתנו. שבצ'נקו עשה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב".

בנוגע לפנדל שקיבלה אסטון וילה, בעקבותיו הצליחו האורחים להשוות, אמר המנג'ר הישראלי: "אני לא אוהב לדבר על החלטות של שופטים. לדעתי לא היה צריך להיות פנדל, אבל זאת החלטה של השופט ואני מקבל אותה". בצ'לסי מתכוונים לערער על הרחקתו של אשלי קול, אך לעומת זאת, על הרחקתו של קראבליו לא נשמעו תלונות. "לא היתה לי כוונה לפגוע בגבריאל אגבונלאר", אמר הפורטוגלי בסיום המשחק. "הלכתי אל הכדור ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שניסיתי לפגוע בשחקן אחר".

מאמן אסטון וילה, מרטין אוניל, היה מאוכזב באותה מידה בסיום המשחק. שיחקנו נהדר והגיע לנו להוביל בשני שערים. אני לא יודע אם אני מאושר מהנקודה שהשגנו ברגע האחרון, או מאוכזב מכך שלא ניצחנו". גם בצד של וילה היו לא מעט טענות כנגד השיפוט במשחק. "הפנדל שהם קיבלו היה מאוד מפוקפק", אמר אוניל בסיום. "פתאום זה 1:2 ואנחנו בעשרה שחקנים. צ'לסי לא מוותרים והם חזרו בסערה למשחק, בעיקר בגלל שהיינו בעשרה שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully