וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חיפה תיפרד מפאוליניו לאחר המחזור הבא

26.12.2007 / 17:57

זאת משום שפנטאני מתעכב. לוי: "עושים מאמצים להביאו מוקדם". האוהדים עודדו את פאוליניו. שחר וצ'יזיק ביקרו באימון

מכבי חיפה פתחה הבוקר (רביעי) את מחנה האימונים שלה במלון דן קיסריה. מהמחנה נעדרו חמישה שחקנים: הזרים רנאטו, פיטר מסיללה ודייגו קרוסה, ובנוסף אליהם ג'ובאני רוסו והבלם הצעיר מור דהאן, שנעדר בעקבות שירותו הסדיר. הבעלים יעקב שחר נחת בארץ מחופשה בסין והפתיע כאשר הגיע, יחד עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, למתקן האימונים ושוחח עם השחקנים.

אל אימון הבוקר הגיע גם הקשר הזר הברזילאי פאוליניו, שעדיין לא שוחרר מהקבוצה. גורם בחיפה אמר כי המגמה במועדון היא להשאיר את הקשר עד המשחק הבא מול מכבי פתח תקווה. זאת משום שכנראה חלוץ נבחרת דרום אפריקה תמבינקוסי פנטאני לא יכול ליטול חלק במשחק, בשל יציאתו יחד עם מסיללה להכנה לקראת אליפות אפריקה לאומות, אותו יום בו תשחק הקבוצה מול פתח תקווה. אותו גורם אמר: "אין לנו כוונה לשחרר את פאוליניו בשלב זה. אם פנטאני יוכל ליטול חלק במשחק הקרוב, פאוליניו ישוחרר לאחר המשחק".

לפני אימון הערב, שוחח פאוליניו עם הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולו בלובי המלון. שחקנים בקבוצה העידו כי פאוליניו נראה מדוכא לאחרונה משום שהבחין בנטיית המועדון לשחררו בחלון ההעברות. לפני האימון ניגשו לשחקן מספר אוהדים ועודדוהו.

המאמן רוני לוי התייחס למחנה האימונים: "אנחנו שמחים לחזור לאימונים. זו הרגשה טובה מאוד. אנחנו רק מקווים שנהיה באותו מומנטום כאשר נחזור לליגה. אנחנו קבוצה טובה וחזקה מאוד והדינמיקה הקבוצתית טובה". המאמן התייחס לסוגיית פנטאני: "זה עדיין לא סופי שהחלוץ לא יגיע עד פברואר לאימונים. אנחנו עושים מאמצים שיגיע לכאן בשבוע הבא, אפילו למספר מצומצם של אימונים על מנת להתחבר לשחקנים". לגבי תום אלמדון אמר: "יש רצון לתת לו לשחק במקום בו יוכל להביא את יכולתו לידי ביטוי". על תומר חמד: "בהחלט ייתכן שנשחרר אותו אם פנטאני יגיע".

לוי התייחס גם לחלוץ שלומי ארבייטמן ואמר: "אף קבוצה לא פנתה אלינו. אם יפנו נשקול מה לעשות. דיברתי איתו לפני הפגרה כשהוא היה פצוע ושוחחנו על כך שהוא לא עמד לרשות הקבוצה במשך שני משחקים ברציפות. נדון לגופו של עניין. לא רק אני סובל ממה שעושות קבוצות אחרות. נהוג ומקובל שאם רוצים שחקן כזה או אחר צריך לפנות בצורה מכובדת. אשדוד רצתה את אלמדון ופנתה בצורה ישירה. אם קבוצה רוצה שחקן כזו או אחר שיפנו אלינו, יקבלו הצעת מחיר ואם הם מוכנים לשלם תהיה עסקה, כל השאר זה מס שפתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully