וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק בית ללא קהל לבית"ר ירושלים

26.12.2007 / 16:57

בית הדין העניש את האלופה בעקבות קריאת אוהדיה "מוחמד מת". זיו קיבל הצעה לחוזה משודרג. הקבוצה מתאמנת באילת

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע הערב (רביעי) שבית"ר ירושלים תשחק משחק בית אחד ללא קהל, עקב קריאות הבוז של אוהדיה נגד הנביא מוחמד בחצי גמר גביע הטוטו. נציגי הקבוצה טענו בדיון, שהושמעו קריאות גם מכיוון אוהדי בני סכנין וגם הביאו דוגמאות של מקרים דומים מליגות נמוכות, שלא הסתיימו בהעמדה לדין, אך כאמור, ללא הועיל. התובע מטעם ההתאחדות, עו"ד שלום בן עזרא, דחה את טענות הקבוצה והגדיר את קריאות האוהדים כביטוי חמור של גזענות, ללא קשר להתנהגות כזו או אחרת של אוהדי סכנין. הקבוצה נקנסה גם בעשרת אלפים שקלים.

דובר בית"ר, עודד זרגורי, אמר בתגובה להחלטה: " אנחנו נערער. לא היינו צריכים להיענש. האירוע התרחש במגרש בו לא הייתה לנו שליטה על האהדים. נקווה שבית הדין העליון יבין את טענותינו".

ועוד מבית"ר: הקבוצה נחתה היום (רביעי) באילת והתחילה להתאמן. בהמשך השבוע, אמור גיורא שפיגל לקיים פגישות אישיות עם חלק מהשחקנים. החלוץ ברק יצחקי, הגיע לאילת והתאמן באופן חלקי, זכר לפציעה באצבע שהוא סוחב תקופה ארוכה.

המגן יואב זיו, קיבל הצעה מראשי בית"ר לשדרוג חוזהו שעמד על 150 אלף דולר לעונה, ל-220 אלף דולר. אם תזכה בית"ר באליפות, יגיע שכרו של זיו ל 250 אלף דולר. בקבוצה מקווים שההצעה תספק את זיו ותשאיר אותו בסופו של דבר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully