וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די, אין מצב

30.12.2007 / 14:01

חובבי הספורט חווים מדי שנה דרמות גדולות, רגעים מרשימים ושיאים בלתי נשכחים, אבל יש דברים שלא תראו ב-2008. וכי למה? וכי ככה

החיים לימדו אותנו, חובבי הספורט, שהכל יכול לקרות. כבר ראינו מהפכים דרמטיים בשנייה האחרונה, סינדרלות שרצות עד להנפת הגביע, כוכבי על שקורסים ברגע האמת, ואנדרדוגים שנוגעים בנצח. תמיד כשנדמה לנו שאי אפשר להפתיע אותנו, מגיעים עוד שער דרמטי, סל מרטיט, שיא עולם חדש או עקיפה וירטואוזית, שגורמים לנו לפעור פה ולמלמל "דבר כזה עוד לא ראיתי". שנת 2008 נושאת עימה מטען רב של דרמות, סנסציות, אכזבות, מהלכים גדולים ואירועי ספורט מרהיבים, שיוצרים תמהיל ממכר עבור חובבי הספורט תאבי הריגושים.

אבל יש דברים שהם באמת בלתי אפשריים. עכשיו בוודאי יהיו כמה קוראים שיפטירו "לעולם אל תאמר לעולם לא", אבל תהיו רגע הגיוניים. אדם ישרוד בחלל ללא חליפת חמצן? ספורטאי מסוגל לרוץ 100 מטר בשתי שניות? אבי טולדנו יכול להגיע לראש המצעד הבריטי? בקיצור, אפשר לומר בבטחה שיש דברים שבשנה הקרובה לא יתרחשו.

29 במאי, רשת ב'

"קול ישראל מירושלים שלום רב, השעה 23:00 והרי החדשות מפי מלאכי חזקיה. בשעה זו פותחים כוחות צה"ל את מחסום 'סופה', כדי לאפשר מעבר סחורות אל תוך שטח רצועת עזה. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר הערב בכנס פעילים בפתח תקוה כי מדובר במחווה של רצון טוב מצד ממשלת ישראל, וכי ייתכנו צעדים דומים גם בעתיד. 'לפי ההסכם היינו אמורים לבצע את הפתיחה רק בעוד חודש, אך אנו מבינים את הלחץ הקיים ברשות, ופועלים להקל על המצב', דברי ראש הממשלה".

"קבוצת הפועל חולון זכתה לפני שעה קלה באליפות המדינה בכדורסל, לאחר שגברה בתוצאה 69:75 על קבוצת מכבי תל אביב. לחולון, שעלתה מהליגה השנייה, זו זכייה היסטורית בתואר. בתום המשחק הודיע יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, כי הוא מתפטר מתפקידו במועדון וזאת מטעמים אישיים".

29 ביוני, גמר היורו

מאיר איינשטיין: "השופט הציץ בשעון, אבל עדיין לא הכניס את המשרוקית לפה. סטליוס יאנאקופולוס...".

אבי רצון: "הא, בארנסט האפל, סטליוס יאנאקופולוס".

איינשטיין: "איזה יופי, וחריסטאס חופשי, ותאופניס גקאס מסמן לו, ותראו את הפריצה הזו של חריסטאס, עדיין חריסטאס, מוציא את הכדור, וזה בפנ...(משתנק)".

רצון: "יהההההה".

איינשטיין: "שעעעער, שעעעער, 2:3 ליוון...(משתנק)"

רצון: "מאיר תירגע, אבל אני רוצה להגיד לך, שזה הניצחון הגדול ביותר של כדורגלן יווני בארנסט האפל".

איינשטיין: "שוב אנחלוס חריסטאס עשה להם את זה, והנה שריקת הסיום, יוון ניצחה את צרפת 2:3, סטליוס יאנאקופולוס עם שער הניצחון ממש בדקה ה-90, תראו את ריימונד דומנק המאמן הצרפתי, הוא לא מאמין, גם אנחנו לא מאמינים".

3 ביולי, חצי גמר זוגות גברים בווימבלדון

"נראה לפי הפרצוף שרם לא מרוצה ממשהו", אמר שדר היורוספורט, "השניים מסתודדים די הרבה זמן". "תשמע, הם ביצעו כל כך הרבה טעויות במשחק", העיר הפרשן ביובש, "אולי כדאי באמת שישפרו קצת את התקשורת ביניהם". בוב בריאן ניגש לרשת, כדי לראות מדוע היריבים לא מגישים, ובמקביל אחיו התאום, מייק, כבר דאג שהשופט יבין מה הוא חושב על צמד הישראלים. "הו, אני ראיתי דחיפה", זעק שדר היורוספורט, ובישראל היה אפשר לשמוע היטב את הצעקות דרך מסך הטלוויזיה.

"מי אתה שתקרא לי אפס, יא אפס, כל היום מתראיין לתקשורת", צעק ארליך, "יא חתיכת פלייבוי, תיגע בי עוד פעם אני מז%&* אותך". רם לפת את חברו והשניים התגלגלו על הדשא. ביציעים התפתחה מהומה, השופט ירד מכסאו והאחים בריאן זינקו מעל לרשת, כדי להפריד בין הנצים. "יא ח#@, אם היה לי בן זוג אחר הייתי לוקח עוד שני גראנד סלמים", סינן רם וספג אגרוף. "עלית לי על העצבים, חתיכת מתר%*&, אני אוכל עשרים כמוך, יא בן של ז&$%, מושך בשיער הא, יא כלב". "לא רק שאתה משחק כמו נקבה, אתה גם רב כמו נקבה, בלעדי אתה כלום, היית פורש לפני שנים". שתוק יא ה%@#". "אמא'שך יא מו#$".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

22 באוגוסט, טקס חלוקת המדליות לזוכים ב-110 משוכות גברים

אורי לוי: "ועכשיו יקבל את מדליית הזהב, האצן הסיני, צ'יאנג ליו, שעשה תוצאה מצוינת ועבר את המרחק ב-12.92 שניות. הנה הוא מנופף לקהל עם הדגל בו התעטף עד לפני רגע..."

ד"ר גלעד ויינגרטן: "אורי...תראה...כתוב שם...הווו, אני לא מא..."

לוי: "וואו, וואו, מתחת לדגל ליו לובש חולצה שעליה כתוב Free Tibet. איזו מחאה מהממת, זהו רגע היסטורי רבותי".

ויינגרטן: "הווו, תראה עכשיו את דומיניק ארנולד האמריקאי משליך בהפגנתיות את מדליית הכסף, ותראה, יש לו חולצה שיוצאת נגד ניצול זכויות האדם בסין, אורי אין ספק, יש פה מחאה מתוכננת, זהו רגע מכונן". (קולו רועד)

לוי (נרגש, חיתוך דיבור מהיר): "זה מזכיר לי את מחאתם של האתלטים האמריקאים, טומי סמית' וג'ון קרלוס, נגד הגזענות באמריקה במהלך אולימפיאדת מכסיקו".

ויינגרטן (טונים גבוהים): "והנה עכשיו גם קולין ג'קסון הבריטי מוריד את האימונית, ויש לו חולצה ירוקה ועליה הכיתוב 'הניעו מחדש את אמנת קיוטו למען כדור הארץ', זו ביקורת ישירה נגד ארצות הברית, אורי, זה רגע אולימפי למהדרין. שלושה ספורטאים משלוש מדינות שונות, יוצאים נגד ממשלתם או ממשלת חבריהם, וניצבים בגאון, כאיש אחד, נגד עוולות האנושות. זה מה שנזכור מהאולימפיאדה הזו".

15 בספטמבר, המחזור ה-3 בליגת העל

"סלח לי קמי שאני נאלץ לקטוע אותך, והאיתות הזה מגיע מטדי, אליך פרימו". "כן דני, אנחנו בדקה ה-60, וזה כבר 0:2 לבית"ר, והפעם הכובש הוא חאמד גנאים. נאור פסר התקשה להרחיק את הכדור מהאגף, ויואב זיו הרים הישר לראשו של גנאים, שעמד בלתי מכוסה במרכז הרחבה. שהרבני מה יש לך להגיד?". "פביאן משלם את מחיר הפציעה של מגמאדוב מהמחצית הראשונה, אבל זה לא גורע דבר מהחטיפה המצוינת של זיו והנגיחה המדויקת של גנאים. אני רואה שיצחק שום מחמם עכשיו את חאלד חלאיילה כדי לעבות את הקישור, ובעצם לסגור את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully