וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א שוקלת לשחרר את דואני

רגב גולדמן

26.12.2007 / 20:13

בקבוצה זועמים על הבלם, שאף נזרק מאימון הבוקר. אסולין חזר, נשקלת אפשרות העמדתו לדין. שחקן בקבוצה: "המצב הזה לא יכול להימשך"

אין יום שקט אחד בהפועל תל אביב, גם במהלך אימוני הפגרה המנומנמים. רמי דואני, בלם הקבוצה, נזרק מהאימון היום (רביעי). אלי גוטמן, מאמן האדומים, היה סבור כי דואני מזלזל באימון, העיר לשחקן, שענה וסולק. באימון הערב חזר הבלם להתאמן כרגיל. כזכור, בקבוצה כועסים על דואני כבר מהמשחק המביש מול אלבורג, אז הוא היה השחקן היחיד שהחליף חולצה בסיום עם שחקני הקבוצה הדנית. בקבוצה שוקלים להשאילו, כשאחת המעוניינות היא בני סכנין.

שחקן נוסף ששמו נקשר לקבוצה הסכנינאית הוא יקיר לוסקי, ששוחרר הבוקר מהקבוצה. עבור לוסקי מדובר בקדנציה השנייה שהסתיימה בטעם רע במועדון. סוכנו של השחקן, אייל מלול, שוחח עם אלי גוטמן בנושא והשניים סיכמו על סיום דרכו של לוסקי בהפועל תל אביב. גם עדי סבג וקובי סוויסה מועמדים לעזוב את הקבוצה. השניים ממשיכים כעת להתאמן כרגיל עם הקבוצה, אך כבר בשבוע הבא ייתכן כי סוויסה יחזור לעירוני ראשל"צ, ממנה הגיע בקיץ להפועל תל אביב.

ליאור אסולין חזר היום לאימונים סדירים בקבוצה, ובהפועל תל אביב ישקלו מאוחר יותר היום אם להעמידו לדין. כזכור, החלוץ לא הגיע לשני האימונים אמש, ומסר לצוות המקצועי של הקבוצה כי יאחר בעקבות עיכוב בטיסתו חזרה ארצה מחופשה בלונדון. ערפל כבד מוטל על המשך דרכו של אסולין במועדון. אלי גוטמן אמר בשיחות פנימיות להנהלת הקבוצה כי הוא מעדיף שלא לשחרר אותו לפני שימצא חלוץ מתאים. את החימום ערך אסולין יחד עם כל שחקני הקבוצה, אך מאוחר יותר הוא התבקש להתאמן בנפרד, בצידי המגרש, ולא עם יתר השחקנים. בהפועל תל אביב היו כאלה שאמרו: "הכל יכול להיות. ביום שכזה גוטמן מסוגל להעיף את אסולין מהקבוצה. הוא היה ממש בטירוף על השחקנים היום".

לפי דיווחים בברזיל, בוטאפוגו עומדת להציע לשחקן האדומים אבדי לשחק בשורותיה. רדיו "או גלובו" פירסם כי הפועל תל אביב מעוניינת לשחרר את הקשר הברזילאי כדי לפנות מקום לשחקן קרואטי. בהפועל הודיעו כי לא קיבלו פנייה כזו.

"המצב בקבוצה לא יכול להימשך ככה", אמר שחקן האדומים על האווירה בוולפסון, "לא פלא שאנחנו מקום אחרון. להרבה מאוד שחקנים לא איכפת בכלל. איפה המשמעת? איפה היחס המקצועי? הרבה שחקנים מזלזלים ומגיעים בלי חשק, כוח ורצון להתאמן ולעזור לקבוצה".

שחקן אחר הוסיף: "אנשים חושבים שאנחנו נצא מהמצב הזה, ואני יכול להגיד בוודאות, שאם לא יהיה פה שינוי במשמעת וביחס של השחקנים עצמם שום דבר לא ישתנה בטבלה. ברוך דגו אמר אחרי המשחק נגד אלבורג שהבעיה היא בראש של השחקנים. הוא כל כך צודק. אנחנו פשוט נראים זוועה. אם לא יהיה שינוי קיצוני ומהותי, אנחנו נתרסק חזק מול בני יהודה עוד שבוע וחצי".

שחקן נוסף העיד: "יש כאלה שנשארים בוולפסון, אוכלים יחד ונחים יחד. אבל יש כאלה ששניה לאחר האימון הם כבר במכונית בדרך למקום אחר. לא אכפת להם מהמועדון. אי אפשר להתכחש לעובדה שיש נתק בין כמה שחקנים בקבוצה". אותו שחקן הוסיף ואמר: "זה מאוד מסתכל שאתה עובד קשה ומשקיע ומישהו בא ועושה ההיפך. אנחנו לא סתם מעבירים את הביקורת הזאת. פשוט נמאס מכל המצב הזה". מחר תערוך הקבוצה שני אימונים, בבוקר ואחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully