וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג שמח, מר ג'קסון

יעל שחם

26.12.2007 / 10:55

מגע הקסם של מאמן הלייקרס עובד שוב. הקבוצה מנצחת, קובי מרוצה וירד זמנית מרעיון הטרייד, ויש עדיין תקווה להביא את ג'ייסון קיד

הלייקרס העניקו אחר הצהריים את המתנה הכי יפה שיכלו להעניק לאוהדים שלהם - משחק מותח נגד הפיניקס סאנס, שהסתיים בניצחון חגיגי ובנימה אופטימית במיוחד לקבוצה הסגולה-צהובה. אחרי קיץ מורט עצבים ודיווחים בלתי פוסקים על דרישתו של קובי בריאנט לטרייד מהקבוצה, הם לא יכלו לבקש מתנה יפה יותר. בריאנט, שהתקנא וודאי בקווין גארנט וריי אלן, החליט כי אין סביבו מספיק כישרון וביקש לעזוב את הקבוצה שנתנה לו הכל.

אבל היום הכל נראה אחרת, תודות לסבלנות וקור הרוח של מאמן שכבר עבר הכל עם הכוכב התובעני. במקום להתרכז בדרמה שמחוץ למגרש, פיל ג'קסון העדיף לבנות מסביב לבריאנט קבוצה שתגרום לו לחשוב שאולי בעצם כדאי לו להישאר. לכאורה, הלייקרס לא עבדו קשה מדי בקיץ התחום הטריידים והרכישות של שחקנים חדשים. אבל התוספת של דרק פישר כרכז התגלתה כמשמעותית הרבה יותר משחשבו אנשים רבים. ג'קסון אוהב את פישר כי הוא שחקן קשוח, סבלני ולא אנוכי, המכיר ומבין את התקפת המשולש האהובה כל כך על המאמן. הוא מביא איתו להרכב הצעיר וחסר הנסיון ידע, עומק ומנהיגות.

אבל פישר לבדו לא יכול להביא אליפות, וכאן נכנס לתמונה אנדרו ביינום. הסנטר הצעיר, שזו לו שנתו השלישית בליגה על אף גילו הצעיר (20), מתחיל להגשים את התקוות הגדולות שתלו בו עם הגיעו לליגה. הוא שומר על ממוצע מכובד של 12 נקודות ועשרה ריבאונדים, אבל הולך ומשתפר מיום ליום. את משחק הראווה נגד הסאנס סיים בשיא קריירה של 28 נקודות, בנוסף ל-12 ריבאונדים, שתי חסימות וארבעה אסיסטים.

"אנדרו נאלץ לשחק דקות משחק רבות בשל הפציעות הרבות בקבוצה, במיוחד בגלל קוואמי בראון, מה שנתן לו הרבה ניסיון", אמר עליו ג'קסון בראיון לפני המשחק בניו יורק ביום ראשון. "הוא קלע מצוין, והוא ממשיך לפתח את שאר הכישורים שלו. המסר שלי אליו הוא להתרכז בהגנה. אינדיבידואלית, יש לו עוד מה ללמוד, אבל הוא בהחלט הפך לכוח מתחת לסל. הוא בהחלט גורם לשחקנים סביבו לשחק טוב יותר".

תוסיפו למיקס את למאר אודום, וכבר יש על מה לדבר. "יש לנו כישרון", מוסיף פיל ג'קסון, "וכישרון לא תמיד מיתרגם לכימיה או הצלחה בטוחה, אבל בהחלט יש לנו את כל החלקים הדרושים". בריאנט, מצידו מתחיל להאמין. במסיבת עיתונאים שנערכה בניו יורק השבוע, כשבנותיו יושבות על ברכיו, הודיע בריאנט לצבא העיתונאים כי נכון לעכשיו הוא גונז את דרישות הטרייד. "אני מתרכז בלזכות בעוד אליפות." על המגרש, הוא מתחיל לשתף פעולה עם חבריו לקבוצה, והם מצידם עושים כל מאמץ אפשרי לשכנע אותו שכדאי לו להישאר באל.איי.

בכל זאת, עדיין לא נכתב הפרק האחרון בסיפור של בריאנט והטרייד. הלייקרס טובים עכשיו, אבל לבריאנט אין את הסבלנות של ג'קסון, והוא לא מתכוון לחכות ולעקוב אחר עקומת הלמידה של אנדרו ביינום. אם אין מצב לאליפות, אין מצב לבריאנט. "קובי רוצה עוד אליפות", מודה ג'קסון, "והרעיון הוא שהקבוצה תספק את רצונו בעניין. אם נצליח או לא נצליח לעשות זאת - ימים יגידו, אך כרגע אין כל אפשרות לנבא את העתיד". ואם לא? "יש לו אופציה בסוף החוזה וזה משהו שיתפתח באופן טבעי עבורו".

בינתיים, הלייקרס מנסים לזכות בלוטו של ג'ייסון קיד בתקווה שטרייד כזה יאריך את הזמן השאול של בריאנט באל.איי, והאוהדים מתענגים על עוד משחק אחד מוצלח במיוחד של הקבוצה האהובה בראשות הגארד, שהוא אולי כאב ראש לא קטן, אבל כישרון הרבה יותר גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully