וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "העלילו עלי עלילות שווא"

דור בלך

26.12.2007 / 8:00

לאחר יותר מחמש שנים משכה אגודת הפועל כפ"ס את התביעה כנגד הבעלים: "מאמין שאנחנו יכולים להתברג ברביעייה ואולי להגיע לאירופה"

לאחר יותר מחמש שנים משכה שלשום אגודת הפועל כפר סבא את התביעה כנגד הבעלים אלי טביב, והבוס סוף סוף יכול לנוח בשקט. או שלא? "כבר תקופה ארוכה שהאגודה הכפישה את שמי בכל מיני דרכים. הם העלילו עלי עלילות שווא והלכו איתן לבית משפט מתוך מניעים אישים, רק כי הם רצו להשתמש בקבוצה ככוח פוליטי".

"אז הם הלכו ולקחו עורכי דין מהשורה הראשונה, ועוד שילמו על זה מכספים ציבוריים. צריכים לחקור איך זה ייתכן שכספי ציבור מתבזבזים על אינטרסים אישיים. זה כסף של משלמי המיסים בכפ"ס, שבמקום לפתוח אתו חוגים לילדים בוזבז על עורכי דין. איפה רשם העמותות והיחב"ל? חייבים לחקור את זה".

"אני בהפועל כפר סבא לעוד הרבה שנים, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות היסטוריה כבר העונה", מכריז טביב. לשם כך הוא שוקד כרגע על מציאת חלוץ זר, שיוחתם במקום יוליוס אגבור ששוחרר, ויחד עם אלי אוחנה הוא בודק עוד מספר אופציות ישראליות. "עם חיזוק נכון, ואם לא נסבול גם העונה מפציעות כמו בשנה שעברה, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול - להתברג ברביעייה הראשונה ואולי להגיע לאירופה".

מי שחולם על אירופה בטוח לא ישחרר את השחקן הכי מבוקש שיש לו בסגל. "כל הידיעות על בן לוז מצוצות מהאצבע. אף אחד לא פנה אלי, ובכל מקרה זה לא משנה כי אני לא מוכן לשמוע אף אחד. בן יישאר בהפועל כפ"ס, ואני גם מתכוון להציע לו חוזה ארוך טווח".

"אני לא מתחרה עם אף אחד, ולא משנה לי אם הוא אוליגרך או משהו אחר. אני נוהג בהגיון", הוא מקדם בברכה את כניסתו של אלכס שניידר לליגת העל, "אני לא אאבד את הראש ואתן 200 אלף לשחקן ששווה 50 אלף דולר".

את היחסים החמים עם המאמן הוא מתקשה להסתיר, ואפילו מתקשה עוד יותר לחשוב על היום שאחרי הקשר. "אני משקיע את המחשבה שלי בהווה, ולא במה יקרה אם. אני מאמין שאוחנה יישאר אצלנו שנים רבות ויעזוב רק למשרת מאמן הנבחרת". שאול דור, שעמד בראש התביעה, אמר בתגובה לדבריו של טביב: "מכיוון שמדובר בעבריין בעל עבר פלילי עשיר, אין לי את הרצון לרדת לרמתו הנמוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully