וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פולני מסלטיק הוצע למכבי ת"א

דוד מרואני

26.12.2007 / 8:30

מסאיי ז'ורבסקי, שאיבד את מקומו בהרכב הסקוטים לאחר פציעה קשה, רוצה קאמבק אצל שניידר. במכבי מעדיפים בלם וקשר האחורי

כשיש לך כסף מתחילים להגיע גם שמות מעניינים. החלוץ הפולני של קבוצת סלטיק הסקוטית, מסאיי ז'ורבסקי, הוצע השבוע למכבי תל אביב כאופציה לחיזוק בחודש ינואר הקרוב. החלוץ בן ה-31, שהבקיע 16 שערים ב-67 הופעות בינלאומיות בנבחרת, איבד את מקומו בהרכב סלטיק והוא מתכוון לבקש בקרוב שחרור. ז'ורבסקי, שכבש 22 שערים מאז הגיע למועדון ב-2005, זכה בסקוטלנד לכינוי "הקוסם" ואף שיחק עם הקבוצה בליגת האלופות.

אל הימים הללו הוא יכול רק להתגעגע. העונה פתח ז'ורבסקי רק פעם אחת בהרכב (נכנס בשבעה משחקים כמחליף) וכשל בניסיון לשחזר את היכולת מעונתו הראשונה בסלטיק, לאחר שחזר השנה למגרשים מפציעה שהשביתה אותו לעונה שלמה.

במכבי לא הסתירו את ההתלהבות מהרקורד של הפולני, אולם החליטו אתמול בפגישה מרובעת במשרדו של מאיר שמיר, כי בינתיים ייעשו מאמצים להנחית בקרית שלום בלם וקשר אחורי ורק לאחר מכן יתפנו לסגור את עמדת החלוץ.

בפגישה נכחו פרט לשמיר גם אבי נמני, המאמן ניר לוין והמנכ"ל עוזי שעיה. הארבעה צימצמו את מספר המועמדים לשניים על כל עמדה, מה שמשאיר על הפרק שישה שמות. תומר בן יוסף ממשיך להיות האופציה הראשונה לעמדת הבלם, כשבמועדון רק ממתינים לשחרורו מבית"ר כדי לרכוש את כרטיס השחקן שלו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. מועמדותו של אוליבייר טבילי מחוף השנהב ירדה מהפרק.

שני קשרים אפריקאים נמצאים על הכוונת של הצוות המקצועי לעמדת הקישור הדפנסיבי, כשהמטרה של מכבי היא להחתים את הרכש הטרי על חוזים ארוכים במטרה להגדיל את נתח השוק. לאחר הפגישה המשיך שעיה לפגישה עם בעלי התפקידים במועדון, אולם גורמים בהנהלה סבורים כי "לא מתוכננים שינויים דרמטיים אצל אותם בעלי תפקידים". היום (רביעי) ייפגש נציג מהקבוצה עם רביד גזל, במטרה להאריך את חוזהו של הקשר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully