וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מרוצים מרוצ'ט

יצחק סולומון

25.12.2007 / 18:30

הקשר הצעיר בישל את שלושת השערים במשחק האימון מול אחי נצרת, בו ניצחה קרית שמונה 0:3, והוא צפוי לקבל יותר אשראי בהמשך העונה

עירוני קרית שמונה פתחה הערב (שלישי) את מחנה האימונים שלה בקיבוץ אילות שבדרום עם ניצחון 0:3 על מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית במשחק אימון. את השערים לקרית שמונה כבשו וויאם עמאשה, גיא צרפתי ורן קוז'וק. בקבוצה ציינו את יכולתו הטובה של הצעיר המקומי, אדריאן רוצ'ט, שבישל את כל שלושת השערים, ואומרים כי הוא צפוי לקבל יותר אשראי בהמשך הליגה.

השחקנים, שנחתו היום באילת, התלוננו על מזג האוויר הקר. "ברחנו מהצפון וחשבנו שכאן יהיה חם" הם אמרו. "במקום אנחנו סובלים מקור, אבל זה לא מה שישבור אותנו". הזר גואל צ'ירסוואה פספס את הטיסה מפריז לארץ, ונחת רק היום, לכן לא שותף במשחק נגד מכבי אחי נצרת.

עם הקבוצה נמצא באילת גם הקשר בני בן זקן, שנמצא בשלבי החלמה סופיים לאחר שסבל משבר בשוקית, שהשבית אותו לחודשיים. במסגרת תכנית השיקום, עובר בן זקן אימונים על טרמפולינה. ביום ראשון הוא צפוי לחזור לאימונים רגילים. "אני כבר מת לחזור, אבל צריך עוד קצת סבלנות", הוא אמר.

בשבוע הבא תתאמן הקבוצה בכפר בלום, בשל עבודות במגרש בקריית שמונה. ראש העיר, חיים ברביבאי, הבטיח שעד יום שני הקרוב התאורה במגרש תותקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully