וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה התחמושת

26.12.2007 / 18:41

דווקא ארסנל שבתה מהבקעה ב'בוקסינג דיי' עשיר בשערים עם 0:0 מול פורטסמות. יונייטד ראשונה אחרי 0:4 על סנדרלנד, צ'לסי - וילה 4:4

בזמן שיתר הליגות באירופה מנצלות את חג המולד למנוחה, באנגליה, כמו תמיד, דווקא מעלים הילוך בימי החג, והיום (רביעי) נערך המחזור ה-19 של הפרמיירליג, עם כמה מבחנים לקבוצות הצמרת.

צ'לסי פתחה את המחזור כשאירחה את אסטון וילה בסטמפורד ברידג'. איזה משחק קיבלנו. בסיומו שתי הקבוצות ירדו מאוכזבות ב-4:4 מצוין. האלופה מנצ'סטר יונייטד יצאה לסנדרלנד וקטפה ניצחון קליל ביותר, 0:4. ליברפול התאמצה הרבה יותר מול נועלת הטבלה, דרבי, אך ניצחה 1:2 משער בסיום של סטיבן ג'רארד. המוליכה ערב המחזור, ארסנל, לא יכלה לפורטסמות וסיימה עימה ב 0:0. התיקו של התותחנים סלל את הדרך לפיסגה עבור האלופה ממנצ'סטר, שמקדימה את החבורה של ונגר בנקודה.

ביום חמישי יושלם המחזור עם המפגש המבטיח בין מנצ'סטר סיטי לבלקבורן.

צ'לסי - אסטון וילה 4:4

שמונה שערים (ארבעה לכל קבוצה), שלושה אדומים (שניים לצ'לסי), דרמה, מהפכים. מה לא היה היום בסטמפורד ברידג'? מי אמר שהקבוצה של אברהם גרנט לא מבדרת?

פטר צ'ך, שוער הכחולים שנפצע מול בלקבורן, הפתיע את כולם כשהתאושש במהרה ופתח בין הקורות. גרנט עלה במערך 2:4:4, בניגוד ל-3:3:4 הרגיל שלו. פיזארו ושבצ'נקו תופקדו כחלוצים. הווילה, שפתחה את העונה בסערה ורשמה ניצחון ביתי על צ'לסי באחד ממשחקיו האחרונים של ז'וזה מוריניו על הקווים, איבדה גובה לאחרונה והגיעה למשחק אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

הסגולים פתחו טוב וסיכנו יותר את השער. התקפה מצוינת (14), שהחלה בהגבהה של אגבונלהור, מצאה את ראשו של קארו. האחרון הוריד לשון מלוני, שמארבעה מטרים שלח בקלילות לרשת. הקפטן המחליף פרנק למפארד, שמנסה להגיע לשערו ה-100 בקבוצה, נפצע והוחלף בדקה ה-26 על ידי מיכאל באלאק. רק שש דקות לסיום המחצית הגיעה צ'לסי להזדמנות ראשונה, כשג'ו קול נשלח על ידי באלאק, אבל קארסון קלט בבטחה. בדקה ה-44 מבקיע השער הראשון שון מלוני עבר על את פיזארו, סטה למרכז ושלח בעיטה לא חזקה. השמטה נוראית של צ'ך עלתה לצ'לסי בשער השני. אלא ששתי דקות אחר כך, הוכשל באלאק ברחבה על ידי זט נייט, שנשלח באדום החוצה. שבצ'נקו צימק לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה המרתקת.

צ'לסי עלתה מפוקסת למחצית השנייה ותוך חמש דקות השוותה. שבצ'נקו קיבל כדור מאסיין ושלח טיל לפינה הגבוהה של קארסון, שלא יכל להושיע. המשחק המטורף בסטמפורד ברידג' המשיך. בדקה ה-66 אלכס עלה ומסר לשבצ'נקו, שהחזיר לו בדאבל פס. הבלם נכנס לרחבה וכבש באלגנטיות את השלישי. המהפך הושלם. שש דקות לאחר מכן השווה מרטין לאורסן אחרי הגבהת כדור חופשי. 11 דקות לסיום ראה גם הבלם ריקרדו קרבאליו את האדום אחרי כניסה פרועה בשחקן הווילה. דקתיים לסיום קיבלה צ'לסי כדור חופשי מכ-18 מטרים. מיכאל באלאק שלח מדויק פנימה. אבל שתי דקות בתוספת הזמן נשרק פנדל לאורחים, אחרי נגיעת יד של אשלי קול, שגם ראה אדום. גארת בארי כבש מהנקודה הלבנה וחילק את הנקודות בתום המשחק הנהדר.

דרבי - ליברפול 2:1

הניצחון המוחץ על פורטסמות השכיח במעט את כאב ההפסד הביתי למנצ'סטר יונייטד, והאדומים ניסו להמשיך להידבק לחבורת הצמרת. היום הם פגשו את נועלת הטבלה בפרייד פארק וקיוו לניצחון קל, אחרי שגברו עליהם בבית 0:6 בסיבוב הקודם. הם אספו לבסוף שלוש נקודות, אבל קל, זה בטח לא היה.

יוסי בניון פתח על הספסל ונכנס למשחק בדקה ה-54 כאשר החליף את סמי היפיה. לעומת הישראלי, פרננדו טורס המשיך לקבל את הפידבק מהמנג'ר הספרדי שלו. בדקה ה-12 כבש 'אל ניניו'. אלא שבדקה ה-67 ג'יימס מקאבלי עשה שוויון מדהים. דרבי הייתה בדרך לסיים בתיקו שני רצוף, אבל מי אם לא סטיבן ג'רארד הענק, כבש שער ניצחון דרמטי בדקת הסיום כדי לעשות קצת שמח על הלב לבניטז.

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 4:0

במשחקו הראשון נגד אלכס פרגוסון נכנע רוי קין בקושי באולד טראפורד (1:0). כולם שיערו כי באצטדיון האור יפיק המנג'ר הצעיר יותר ואפילו יוכל אולי לסחוט נקודה ולעצור את השדים האדומים מהדהירה המטורפת שלהם, שכללה עד המשחק הזה ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

כבר בדקה ה-20 ניפצו האורחים את תקוות המקומיים. וויין רוני העלה את השדים ליתרון כשכבש בבעיטה מכ-15 מטרים. עשר דקות לאחר מכן החלוץ הצרפתי לואיס סאהה הכפיל את היתרון. כריסטיאנו רונאלדו עשה סוף למשחק כבר בדקת הסיום של המחצית הראשונה עם שער יפהפה בבעיטה חופשית. לואיס סאהה חתם את תוצאת המשחק עם שער נוסף בכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-86. מנצ'סטר עם 0:4 קליל, סנדרלנד ממשיכה לשהות מתחת לקו האדום.

ג'י סונג פארק הקוריאני, שנכלל בסגל היונייטד, לראשונה מאז מרץ אחרי שהחלים מניתוח מסובך בברכו, עלה כמחליף בדקה ה-57.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פורטסמות - ארסנל 0:0

אחרי שניצחה בשני דרבים תוך שבוע, מול צ'לסי וטוטנהאם, הגיעה המוליכה לפראטון פארק של פומפי, שחזרה מאנפילד בשבת עם הפסד כואב במיוחד (4:1). ונגר פתח גם הערב ללא עם רובין ואן פרסי המתאושש מפציעה.

המחצית הראשונה הייתה תוססת, אך ללא סכנה רצינית לשני השוערים, דיוויד ג'יימס ואלמוניה. לתותחנים היתה הזדמנות אחת ראויה, כאשר רוזיצקי בעט טוב מתוך הרחבה, אך ג'יימס קלט (36).

הקצב המהיר נמשך גם במחצית השניה וארסנל המשיכה להיות טובה יותר אבל מיעטה להגיע למצבים של ממש. הקבוצה של רדנאפ היתה קרובה לשער (73) כאשר כדור עומק ענק של קאנו מצא את את בנג'אני, שחלף על פני אלמוניה אבל איבד את הכדור להגנה של ארסנל. מנגד, מבצע אישי של רוזיצקי נגמר בהחמצה מעמדה קורצת (78).

בדקות האחרונות ארסנל הפעילה לחץ אדיר. גלאס (88) ורוזיצקי (90) עוד הספיקו להחמיץ הזדמנויות גדולות, לפני שהגיעה שריקת הסיום. 0:0 מאכזב לארסנל, ונפלא עבור אלכס פרגוסון.

טוטנהאם - פולהאם 1:5

כשההפסד הדרמטי לארסנל עדיין טרי בראשם, קיבלו התרנגולים הזדמנות לפרוק קצת תסכול מול פולהאם נטולת המאמן, שעדיין לא מצאה מחליף ללורי סאנצ'ז המפוטר. רובי קין, שהחמיץ פנדל שלוש דקות לפני שער הניצחון של ארסנל, העלה את הספרס ליתרון (27). טום האדלסטון הכפיל את היתרון בדקת הסיום של המחצית הראשונה. קלינט דמפסי צימצם (60), אבל שערים נוספים של רובי קין (62), וטום האדלסטון (71) ואחד של ג'רמיין דפו (90) החזירו את טוטנהאם למוטב עם ניצחון גדול בפתיחת משחקי חג המולד.

אברטון - בולטון 0:2

לאחר ההפסד המרגיז למנצ'סטר יונייטד, מפנדל, שלוש דקות לסיום המשחק, חזרו הטופי לגודיסון פארק וקטפו ניצחון על הקבוצה החדשה של תמיר כהן, בולטון. פיל נוויל, אקס מנצ'סטר יונייטד, כבש את הראשון (51), טים קיהייל עם השני (70). הקבוצה של מויס חוזרת למסלול הטוב.

ברמינגהאם - מידלסברו 0:3

שתי מפסידות מהמחזור האחרון נפגשו בברמינגהאם. הכחולים של אלכס מקליש עשו ניצחון חשוב במסגרת מאבקי התחתית. סטיוארט דאונינג (22 עצמי) ומיכאל פורסל (45) וגארי מקשפרי (90 פנדל) כבשו.

יתר המשחקים:

ווסטהאם - רדינג 1:1
לווסטהאם: נולברטו סולאנו (42), לרדינג: דייב קיטסון (60)

וויגאן - ניוקאסל 0:1
ראיין טיילור (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully