וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על מה הכעס?"

אורי שלו

25.12.2007 / 17:56

"בקיץ גנק הציעו חצי מיליון יורו על יצחקי, אבל בגלל שלא היה סעיף שחרור הוא נשאר. עכשיו יש סעיף והסכום הוכפל", טוען רונן קצב

בית"ר ירושלים שבה להתאמן היום (שלישי) לאחר מספר ימי מנוחה. המאמן, יצחק שום, התייחס באסיפה לאפשרות העזיבה של מספר שחקנים, כשאמר: "הייתי מעדיך להישאר עם הסגל הקיים. מי שמרגיש מחויבות ויחליט להישאר נקדם זאת בברכה, למי שיחליט ללכת נמצא תחליף". שום התייחס בעיקר לברק יצחקי ויואב זיו, שהם המועמדים הבכירים לעזיבה. הקולות שנשמעו אתמול במועדון על חוסר שביעות רצון של מספר גורמים בבית"ר, ביניהם אלי ארזי, מאופציית העזיבה של השחקנים, לא הצליחו להעיב על מצב רוחם של השחקנים.

"בקיץ גנק הציעו חצי מליון יורו על ברק, אבל בגלל שלא היה סעיף שחרור הוא נשאר בבית"ר. עכשיו גם יש סעיף והסכום הוכפל, אז על מה הכעס?", אמר אמש סוכנו של החלוץ, רונן קצב. יצחקי ייצא מחר עם בית"ר למחנה האימון באילת, כשאוזנו תהיה כרויה למתרחש במרכז. ביום חמישי יגיעו נציגי גנק לארץ ויקיימו מו"מ עם נציגיו. במידה וכל הפרטים יאושרו כמו גם הסכמה על סעיף השחרור העומד על סך מליון יורו, יחתום השחקן בקבוצה הבלגית עוד השבוע.

למרות דבריו של יצחק שום מהבוקר, נראה כי דווקא בעמדת החלוץ בית"ר לא תביא שחקן בחלון ההעברות הנוכחי, אלא תמתין לקיץ ובינתיים יקבלו דקות משחק חלוצי הנבחרות: עמית בן-שושן, טוטו תמוז וחן עזריאל. יואב זיו מחזיק ביד הצעה מקופנהאגן, אבל ממתין להצעה אטרקטיבית יותר. "אין משהו קונקרטי כרגע לגבי מעבר של יואב זיו" אמרו היום בסביבת השחקן. בית"ר, מצידה, מעדיפה כי השחקן לא ייצא לחו"ל עתה, בעיקר כי זיו ממלא מספר תפקידים בקבוצה, ובמידה ויעזוב תצטרך הקבוצה למצוא אלטרנטיבה, כשכרגע אין אפילו מועמד על הפרק. כמו כן, זיו אהוד מאד בבירה ונחשב לשחקן בית במועדון, ומופעלים עליו לחצים מגורמים שונים לא לעזוב את הקבוצה באמצע העונה.

מחנה האימון אליו תצא הקבוצה מחר יוקדש לשיפור הכושר הגופני של השחקנים ול"הסרת חלודה" לקראת המשך המשחקים בליגה ובגביע. מאמן הכושר, דרור שמשון, הכין תכנית עבודה מפורטת, והקבוצה תתאמן פעמיים ביום. כמו כן בית"ר תשחק פעמיים. ביום ה' נגד עירוני ק"ש והמשחק השני נגד בני אילת. למשחק זה יגבו עשרה שקלים דמי כניסה והכסף יועבר לעמותת "לתת". את הזמן במחנה האימון יקדישו שפיגל ושום גם לשיחות אישיות עם השחקנים, והבהרת מצב של חלקם. הזרים של הקבוצה יגיעו באיחור של יום כדי שיוכלו לחגוג את חג המולד עם משפחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully