וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "הוכחנו שאנחנו טובים ממילאן"

25.12.2007 / 17:40

זלאטן אולי לא כבש בדרבי, אבל אין לו בעיה לדרוך על הפצעים של הרוסונרי. אריקסון מכחיש כי אינטר פנתה לשחקן הסיטי, אלאנו

מילאן היא אולי אלופת אירופה והעולם, אבל בשביל זלאטן איברהימוביץ' הרוסונרי הם אפילו לא הקבוצה הטובה בעיר עצמה. מילאן חזרה לליגה האיטלקית בראשון האחרון לאחר שניצחה את בוקה באליפות הבין יבשתית בטוקיו, אבל מיד ספגה הפסד 2:1 מאינטר, היריבה העירונית.

"מילאן החלה את המשחק טוב ויותר נוצץ מאיתנו", אמר החלוץ השבדי של הנראזורי, "אבל אנחנו השתפרנו והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה מהם. היינו באמת מצוינים בששת החודשים האחרונים ואנחנו חייבים להמשיך כך בחצי העונה שנותרה וגם בליגת האלופות". זלאטן היה איש המפתח של אינטר עד כה העונה, אבל לא הצליח להבקיע מול היריבה הגדולה. "לא הבקעתי, אבל קרוז וקמביאסו עשו זאת", הוסיף השבדי, "בכל הכנות, זה לא משנה אם אני אבקיע, הכי חשוב שנמשיך לנצח".

אגב, היום (שלישי) הצהיר מאמן מנצ'סטר סיטי, סוון גוראן אריקסון, כי לא קיבל הצעה עבור שחקן הקבוצה, אלאנו. הברזילאי, שהצטרף העונה לסיטיזנס משחטאר דונייצק תמורת שמונה מיליון ליש"ט, הפך לאחד מכוכבי הפרמיירליג, מה שמשך כמובן את מיטב הקבוצות האירופאיות.

"אם אינטר הייתה מעוניינת באחד משחקנינו, אני בטוח שרוברטו מאנצ'יני היה מטלפן אלי מיד", אמר המאמן השבדי, שאימן את מאנצ'יני במשך שבע שנים בתקופתו בסרייה A, "הוא יהיה הראשון להגיד לי אם אינטר תתעניין באלאנו, ככה שאני לא מאמין שהם באמת מעוניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully