וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תפתח שנה עם חיוך?

25.12.2007 / 8:30

פינת המומנטום בספיישל אנגלי מיוחד, לרגל משחקי חג המולד בליגה. במוקד: טוטנהאם מארחת את פולהאם, בולטון נוסעת לאברטון, הסיטיזנס נגד בלקבורן וניוקאסל בוויגאן

יום רביעי הקרוב הוא יום חג באנגליה, ומנוצל למשחקי חג המולד בליגה. אמנם אין מאץ' אפים בין הגדולות, אך זו הזדמנות עבור אותן קבוצות לשפר עמדות, להתקרב אחת אל השנייה ולהמשיך במאבקים על האליפות. אנחנו בפינת המומנטום מנסים לבדוק כיצד הקבוצות מגיעות אל המשחקים, ובאיזה מוראל הן עושות זאת. בחרנו ארבעה משחקים, והבדיקה נעשית על פי חמשת המשחקים האחרונים של כל קבוצה.

משחק מספר 18: טוטנהאם – פולהאם. התרנגולים, שמגיעים מהמקום ה-13, עם שלושה ניצחונות, תיקו והפסד בחמשת המשחקים האחרונים. במחזור האחרון טוטנהאם הפסידה 2:1 לארסנל, אך עוד קודם לכן היא חגגה בגביע עלייה לחצי הגמר מול פורטסמות', גברה על פורטסמות' ועוד פעם על הסיטי, בליגה. פולהאם, שתילחם כנראה עד הסוף על ההישארות, לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, וזה אומר הכל. התרנגולים עדיפים במומנטום. ההימור: 1, יחס 1.35.

משחק מספר 42: אברטון – בולטון. הטופיס ממרומי המקום השישי נוצחו במחזור האחרון 2:1 על ידי מנצ'סטר יונייטד, בעקבות פנדל שתי דקות לסיום של כריסטיאנו רונאלדו. עוד קודם לכן אברטון כיכבה עם חמישה ניצחונות רצופים (בליגה, בגביע אופ"א ובגביע הליגה). בולטון, שחולמת על מקום גבוה יותר, לא ממש יציבה, והיא עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים. במשחק האחרון הם ניצחו את בירמינגהאם 0:3, אך בכל זאת מול אברטון הם אמורים להפסיד. ההימור: 1, יחס 1.50.

משחק מספר 43: וויגאן – ניוקאסל. וויגאן נמצאת בצרות בליגה, והמקום האחד לפני אחרון רק מדרבן אותה בקרב מול ניוקאסל, שנראית על פניו לא ממש מפחידה אחרי שכמעט והפסידה לקבוצה החלשה ביותר בליגה, דרבי. וויגאן עם רצף של ניצחון בלבד בחמשת המשחקים האחרונים (2 תיקו ו-2 הפסדים), לעומת המגפייז שניצחה בשני משחקים, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה בחמשת משחקיה האחרונים. מריח כמו תיקו. ההימור: X, יחס 2.70.

משחק מספר 78: מנצ'סטר סיטי – בלקבורן. הסיטי מוצאים את עצמם במקום הרביעי למרות התיקו 1:1 במחזור האחרון מול אסטון וילה, ובכל זאת יש להם רק ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים (2:4 על בולטון). ביתר המשחקים הם סיימו פעמיים בתיקו ופעמיים נוספות הם הפסידו. גם בלקבורן לא במומנטום טוב, אחרי שלושה הפסדים, תיקו וניצחון בחמשת המשחקים האחרונים. עוד תיקו באוויר. ההימור: X, יחס 3.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully