וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי ששיחק בליגה השניה בהולנד נבחן בהפועל ת"א

רגב גולדמן

25.12.2007 / 18:32

יעקב ששון בן ה-21 הצטרף לאימוני הקבוצה להתרשמות. סגול ממשיך לחפש קונים: "הקבוצה הפכה להיות נטל, צריך לשנות את התפיסה"

שחקני הפועל תל אביב חזרו היום (שלישי) להתאמן לקראת המשחק בשבוע הבא נגד בני יהודה, זאת לאחר שנהנו מחופשה מיום חמישי שעבר. אלי גוטמן ערך יחד עם רון ציבלין ויוסי אבוקסיס תוכנית אימונים מפורטת לימים הבאים. מהיום החלו השחקנים להתאמן פעמיים ביום, ובין היתר יערוך גוטמן לשחקנים אסיפות טקטיות קבוצתיות.

יעקב ששון, חלוץ ישראלי בן 21, שגדל בהולנד ושיחק במחלקת הנוער של אייאקס בעבר, הגיע הערב לאימון התרשמות בהפועל תל אביב. שחקן בקבוצה אמר הערב לאחר האימון: "זה לא נראה רציני בכלל. לא נראה שיחתימו אותו, וזה לא החיזוק שאנחנו צריכים. הבעיה המרכזית שלנו היא בהתקפה והוא בטח שלא יהיה הפתרון".

הקבוצה ערכה הערב את אימונה השני היום בוולפסון, במסגרת תוכנית האימונים שנבנתה עבור השחקנים לימים הבאים. מהאימונים נעדרו מזואה אנסומבו ו-וינסנט אניימה משום שהם שוהים עם משפחותיהם בחו"ל לקראת חג המולד. היעדרותם אושרה על ידי הצוות המקצועי של המועדון.

ליאור אסולין, שלא התאמן היום בשל איחור בטיסתו והודיע על כך לקבוצה, צפוי לחזור לאימונים מלאים ככל הנראה כבר מחר. הבלם הברזילאי גבריאל דוס סנטוס הפצוע, הגיע הבוקר לוולפסון לערוך טיפולים מיוחדים לרגלו המקובעת מאז הפציעה. הבלם התבקש להגיע בכל יום להמשך הטיפולים, ובהפועל תל אביב מתכוונים לעקוב אחר קצב החלמתו. הקשר הברזילאי אבדי ערך אימון ריצה של 40 דקות, וזאת לאחר שנעדר כשלושה שבועות מאימוני הקבוצה.

הקפטן וואליד באדיר חזר היום לאימונים מלאים לאחר הפציעה בשריר הירך האחורי, זכר למשחק ההפסד של הקבוצה נגד קריית שמונה לפני כשלושה שבועות. גם הבלם טל חן חזר להתאמן כרגיל, לאחר שבשבועות האחרונים הוא ערך אימוני ריצה בלבד.

סגול מחפש קונים

בתוך כך, ממשיכים בהפועל תל אביב לעקוב במרץ אחר שחקני חיזוק פוטנציאליים, אשר יחתמו בקבוצה בחלון ההעברות בינואר. גורם בהפועל התייחס לנושא זה ואמר: "בן לוז הוא כרגע המועמד הרציני ביותר להגיע בעוד כשבוע. יש מספר בעיות עם כפר סבא, אבל נציגים של הפועל תל אביב עורכים שיחות עם אבא של בן לוז, שנמצא מדי יום במתחם וולפסון. גם הצוות המקצועי רואה בבן לוז את השינוי שהקבוצה צריכה".

הנהלת הקבוצה גייסה ממספר מקורות מימון סכום של כ-600 אלף דולר, שאותם יפנו להבאת שחקני רכש. מקורב להנהלת הקבוצה אמר אמש: "מוני הראל עושה כל שביכולתו לגייס כמה שיותר כסף, והוא יעשה הכל כדי שהקבוצה תצא מהמצב הזה. אכפת לו מאוד מהקבוצה".

הצוות המקצועי שקל בימים האחרונים לשחרר, בנוסף לעמאר מנצור, גם את עדי סבג וקובי סוויסה. מהלך זה טרם הבשיל בשל העובדה שהפועל לא חוזקה עד כה ולפיכך אין שחרור נוסף של שחקנים.

סמי סגול, אחד מהבעלים של הפועל תל אביב, שמחזיק ברוב האחוזים בקבוצה, העביר הילוך בכל הקשור למכירת הקבוצה. בסוף השבוע שעבר עודכן סגול כי טרם נמצאו רוכשים חדשים, למרות שישנם כמה קבוצות שמוכנות להיכנס למשא ומתן על מכירת הקבוצה. בימים הקרובים ינסו בקבוצת סגול לדחוף מהלך שכזה.

סגול אמר בימים האחרונים למקורביו: "הקבוצה הפכה להיות נטל, ובמצב הנוכחי אני לא רואה סיבה לחפש קבוצה ניהול חדשה שתיקח את הקבוצה. צריך לשנות את התפיסה, כי קבוצת ניהול זה לא מה שאני מחפש".

מוני הראל טרם הודיע האם הוא מעניין להמשיך את חוזהו כיושב ראש קבוצת הניהול של הפועל תל אביב, שמסתיים בקיץ הקרוב, אך משיחות שערך עם מקורביו הוא נחוש שלא להמשיך.

עדכון ראשון 25.12.07 11:49
עדכון אחרון 25.12.07 18:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully