וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקסון עדיין לא חושב על היום שאחרי סקיילס

25.12.2007 / 10:40

הג'נרל מנג'ר של שיקגו בולס לא מתכוון למנות מחליף למאמן המפוטר לפני תום העונה. ג'ו ג'ונסון וכרמלו אנתוני נבחרו לשחקני השבוע

שיקגו פיטרה אתמול (שני) את מאמנה, סקוט סקיילס, במטרה ליצור זעזוע בקבוצה שמחזיקה במאזן 16:9 והצעד הצפוי הבא היה מינוי של מאמן חדש, אלא שלג'ון פקסון יש הפתעות, והוא הודיע כי הוא לא מתכוון למנות מאמן קבוע במקומו עד סיום העונה הנוכחית. ג'ים בוילאן ופיט מאיירס, עוזריו של סקיילס, ישמשו כמאמנים הזמניים של הקבוצה בינתיים. "אין לי פתרון לטווח הארוך", אמר הג'נרל מנג'ר של הבולס, "אני מאוכזב מהצורה בה אנחנו משחקים, מהצורה בה אנחנו מגיעים למשחקים".

בעונתו הראשונה עם הבולס סבל סקיילס ממאזן גרוע של 47:19, אבל לאחר מכן העלה את הקבוצה שלוש פעמים ברציפות לפלייאוף ואת העונה נוכחית התחילה הקבוצה עם ציפיות מאוד גבוהות, אבל גם עם 10 הפסדים מ-12 משחקיה הראשונים. המאמן המפוטר אמר: "לא היה יום בו לא היו ממני ציפיות גבוהות והיום היה היום בו האחריות נפלה עלי. העובדה שזה נעשה בערב חג המולד לא מפריעה לי. אני לא מרגיש חסר כל".

"הרגשתי שמשהו עומד לקרות", אמר כוכב הקבוצה, לואל דנג, "לא ידעתי אם זה יהיה קשור בשחקנים או במאמן, אבל אפשר היה לחוש שמשהו קורה". קירק היינריך הוסיף: "לא הייתי אומר שהפסקנו לשחק בשביל סקוט. בכל פעם שאני יוצא למגרש אני משחק בשביל חבריי לקבוצה ובשביל המאמנים שלי".


* כרמלו אנתוני וג'ו ג'ונסון נבחרו לשחקני השבוע ב-NBA. אנתוני והנאגטס נהנו ממאזן 1:2 השבוע והאולסטאר רשם ממצועים נהדרים של 33.7 נקודות ו-13.3 ריבאונדים למשחק. בנוסף רשם שיאים עונתיים של 37 נקודות ו-16 ריבאונדים בניצחון 111:112 על יוסטון. ג'ונסון קלע 28 נקודות למשחק והוסיף 7.3 אסיסטים למשחק ואטלנטה רצה ל-0:3 השבוע ולמאזן חיובי של 12:14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully