וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטאני הודיע: לא אגיע למחנה בקיסריה

25.12.2007 / 9:51

חלוץ נבחרת דרום אפריקה הודיע לראשי מכבי חיפה כי הוא מתארח אצל משפחתו בחג. רוני לוי, שינחת היום, ישוחח עם פאוליניו

חלוץ נבחרת דרום אפריקה, תמבינקוסי פנטאני, שאמור להצטרף למכבי חיפה בחלון ההעברות בינואר, הודיע לראשי הקבוצה אתמול שלא יגיע למחנה האימונים שייפתח מחר בקיסריה. החלוץ יתארח אצל משפחתו המתגוררת אף היא בדרום אפריקה במהלך החג, וראשי הקבוצה החליטו לכבד את בקשתו.

בקבוצה הסבירו כי הסיכויים שפנטאני יינחת השבוע קלושים, וזה אומר שהוא עתיד להצטרף לאימונים בסוף חודש ינואר או בתחילת חודש פברואר, בהתאם להישגיה של נבחרתו במהלך אליפות אפריקה לאומות. חיפה תסיים את מחנה האימונים שלה ביום שישי בבוקר, ובשעת הצהריים היא תחזור לחיפה ותארח את הפועל נצרת עילית למשחק אימון.

רנאטו ופיטר מסיללה שיצאו לחופשת מולדת יצטרפו ביום חמישי וג'ובאני רוסו יצטרף רק בשישי, היום האחרון של האימונים. המאמן רוני לוי יינחת היום מחופשה בלונדון ויבהיר כי ההחלטה שלא לשחרר את שלומי ארבייטמן, מאור מליקסון ושי מימון, שהתקבלה במהלך השבוע שעבר, עומדת בעינה. חיפה תציע למכבי הרצליה לשחרר לה את השוער השני אמיר אדרי, ולקבל תמורתו את החלוץ תומר חמד. אם הרצליה תסכים, תום אלמדון ישוחרר לאשדוד.

לרוני לוי הוצעו מספר שוערים מליגות המשנה, והוא עדיין מתלבט. אחת האפשרויות שעלתה אתמול היא שהשוער השלישי, גד עמוס, ישמש כשוער שני, אבל בחיפה עדיין לא בטוחים האם זה המהלך שהקבוצה זקוקה לו מבחינה מקצועית. הקשר הברזילאי, פאוליניו, צפוי לקבל במהלך היום הודעה רשמית על שחרורו מהקבוצה. ההודעה תימסר על ידי המאמן. לוי, אגב, התארח אתמול במתקן האימונים של צ'לסי ופגש את אברהם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully