וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו פיטרה את סקוט סקיילס

24.12.2007 / 20:56

הבולס, שנכשלו בפלייאוף בעונה שעברה, ורשמו מאזן פתיחת עונה עלוב במיוחד של 16:9, עדיין לא הודיעו על האיש שיחליפו על הקווים

העיר שיקגו כבר ידעה רגעי נחת רבים בכל הנוגע לקבוצת הכדורסל שלה. בשנות ה-90 היא נהנתה מעידן מייקל ג'ורדן שהביא לה לא פחות משש אליפויות, אלא שמאז הקבוצה לא הצליחה להתאושש. בשלוש השנים האחרונות הרוחות בעיר הרוחות השתנו, ונעשתה עבודת בנייה מאומצת, ולאחר שהבולס העבירו לשורותיהם את בן וואלס, רבים סימנו את קבוצתו של סקוט סקיילס כאחת המועמדות לתואר.

אלא שסקיילס לא הצליח לספק את הסחורה, כשהבולס התקפלו בפלייאוף בשישה משחקים מול דטרויט. העונה הנוכחית נפתחה בצורה רעה, כיאה לפתיחת עונה של הבולס בשנים האחרונות, אך לאחר ששיקגו הפסידה השבוע שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלה, ולאחר שהקהל שורק בוז מתחילת העונה וקורא בשמו של קובי בריאנט בכל הפסד, נראה שראשי הבולס הגיעו לכדי החלטה שהמצב לא יכול להימשך כך, והחליטו לפטר את סקיילס. בכך הופך המאמן למפוטר הראשון של העונה בליגה הטובה בעולם.

"זאת היתה החלטה קשה מאוד, אבל היא היתה נחוצה בשלב זה", אמר הג'נרל מנג'ר של הבולס, ג'ון פקסון. "סקוט עזר לנו בדרכים רבות, והוא עזר לפרנצ'ייז להשיב את כבודו. אני אסיר תודה לו על כל מה שהוא תרם למועדון ועל החותם שהוא טבע על הקבוצה". סקיילס רשם מאזן של 172:165 במהלך שהותו כמאמן. בשיקגו עדיין לא הודיעו על מחליפו בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully