וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמדומי פרישה?

24.12.2007 / 16:28

חלוץ אלופת אירופה מילאן, רונאלדו, לא מחדש חוזהו בקבוצה לפי שעה והשמועות האחרונות מדברות על מעבר אפשרי לארצות הברית או לסעודיה

השמועות החדות המגיעות מכיוונו של רונאלדו, חלוצה של מילאן, מדברות על כך שהשחקן לא יחתום על חידוש חוזהו ברוסונרי. רונאלדו מעוניין לעבור לשחק בארצות הברית או בסעודיה.

אמנם יו"ר הקבוצה אדריאנו גליאני טען לאחרונה כי לא התגלעה אף בעיה בין הקבוצה לשחקן, אולם נראה כי רונאלדו איבד את העניין לשחק עבור אלופת אירופה. במקום זה החלוץ ירצה ככל הנראה לסיים את הקריירה המפוארת שלו בליגת ה-MLS האמריקאית או אפילו בסעודיה כאשר סוכניו כבר החלו במגעים עם קבוצות אחדות.

היעד האפשרי והסביר ביותר היא הלוס אנג'לס גלאקסי, בה משחק דייויד בקהאם. כזכור, השניים שיתפו גם פעולה מספר שנים בריאל מדריד. רונאלדו הגיע למילאן במהלך חלון ההעברות בינואר בשנה שעברה, אלא שלא שיחק הרבה בעקבות פציעות חוזרות ונשנות.

* קבוצת מץ הצרפתית מינתה היום (שני) את ייבון פוליקון. המאמן בן ה-45 יחליף בתפקיד את פרנסיס דה טדאו, שפוטר ביום ראשון, לאחר שפתח את העונה רע עם הקבוצה. מץ השיגה ב-19 מחזורים רק שבע נקודות והיא נועלת את הטבלה בדרכה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully