וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נפרדה מתמיר כהן בטקס מרגש

הבעלים דניאל יאמר ערך מסיבת הפתעה בביתו לקשר, שאמר: "נתניה חקוקה בליבי לעד". עטר: "שמח על הגשמת החלום של תמיר"

בטקס מרשים ומרגש נפרדה מכבי נתניה מהקשר תמיר כהן, שעובר לשחק בבולטון. הבעלים דניאל יאמר רצה להיפרד באופן אישי מהשחקן והכין עבורו הפתעה מרגשת. כהן היה אמור להגיע הבוקר להיפרד מחבריו בעת שקיימו אימון, אולם הוא התבקש להגיע לווילה של יאמר, שם חיכו לו צוות השחקנים, המאמנים וכן נשיא המועדון גיל לב.

כהן, שהיה נרגש מהאקט, הודה לבעלים ואמר: "מכבי נתניה חקוקה בליבי ולעולם לא אשכח את מה שעשה יאמר עבורי. אני רוצה להודות לרובכם על מה שעשיתם עבורי". המאמן ראובן עטר איחל לשחקן הצלחה ואמר: "אני שמח על ההתקדמות הגדולה והגשמת החלום שלך לשחק באנגליה". יאמר העניק לכהן מתנה - חולצת המועדון ממוסגרת ואמר: "אני גאה שתמיר כהן הוא השחקן הראשון בתקופתי במועדון שיוצא לאנגליה ומאחל לכל השחקנים, גם הם בבוא העת שיגשימו את החלום שלהם". תמיר כהן הגיש במתנה ליאמר את חולצת הנבחרת שלו, אף היא ממוסגרת. במהלך המסיבה הושלך כהן, כשהוא לבוש בבגדיו, אל בריכת השחייה של יאמר, שהגיש לו לאחר מכן בגדים להחלפה.

גם אביו של השחקן, אבי, הודה בשמו ובשם בני משפחתו על היחס וקבלת הפנים החמה לשחקן ועל התמיכה הגדולה בעת שהגיע למועדון. מספר שחקנים בהם אבי סטרול, חברו הטוב מימי מכבי תל אביב, איחל לו בהצלחה. בתום הטקס, סעדו שחקני המועדון ביחד במסעדה.

שחקני הקבוצה ערכו אימון נוסף בו נטלו חלק ארבעת הנבחנים. הערב (שני) ינחת החלוץ אנדללה לונגסאני בן ה-27 מדרום אפריקה ויצטרף לאימוני הקבוצה. נתניה תערוך ביום שלישי אימון אחרון בקיבוץ מעגן מיכאל משם תצא למחנה אימונים באילת, שם תבחן את כל חמשת השחקנים. בנתניה ממתינים לתשובתה של הפועל תל אביב באשר לשחרורו של החלוץ ליאור אסולין. לקראת סוף השבוע עשוי להגיע זאנו בונדאה מחופשת מולדת ברומניה. עטר צפוי לשוחח עם השחקן ולהודיע לו שהוא אינו נכלל בתוכניותיו. המאמן יציע לו לעבור לשחק בהפועל באר שבע. מאמן הקבוצה מהנגב גילי לנדאו פנה באופן רשמי לנתניה כדי להעביר לשורותיה את בונדאה. גם המגן הימני סטניסלאב אנגלוביץ' צפוי לקיים שיחה מיד עם שובו עם עט. גם הוא ישמע ככל הנראה כי עליו לחפש קבוצה להמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully