וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם אחרי קיד

24.12.2007 / 13:49

לייקרס, קליבלנד, דאלאס ודנבר מעוניינות לצרף את הרכז הוותיק של הנטס. מיאמי רוצה טרייד כדי להביא את מילר. הקהל בקליבלנד שרק בוז לקבוצתו

על פי דיווחים עיקשים בתקשורת האמריקאית, הלוס אנג'לס לייקרס עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף את ג'ייסון קיד. החבילה המוצעת על פי ההערכות כרגע תמורת הרכז הוותיק של הנטס מורכבת מקוואמי בראון, ג'ורדן פארמר, ולדימיר ראדמנוביץ' ושתי בחירות דראפט עתידיות. אלא שהנטס לא בדיוק חפצים להיקשר לחוזה ארוך הטווח של ראדמנוביץ' לשלוש העונות הבאות, מה שמונע בינתיים את ביצוע העסקה.

גם קליבלנד, שמציעה את דרו גודן והדאלאס מאבריקס, שמסכימה לוותר על שירותיו של אריק דמפייר, נמצאות במירוץ אחר קיד. הערכות אחרות מדברות כי גם דנבר, שיכולה להציע את ננה, מרקוס קמבי או קניון מרטין, נמצאת בעמדה טובה לזכות בקיד לקראת תום מועד ההעברות בפברואר. שמועות רבות מגיעות גם מכיוונה של מיאמי, המחפשת טרייד - אולי ג'ייסון וויליאמס או ריקי דייויס תמורת מייק מילר מממפיס. גם יוסטון מעוניינת בשירותיו של וויליאמס.

שריקות בוז לקליבלנד

קליבלנד במשבר אמיתי. אחרי ההפסד 96:105 לגולדן סטייט הלילה (בין ראשון לשני), העשירי מתוך 13 משחקים אחרונים, נאלצו הקאבס להתמודד עם שריקות בוז רצופות של הקהל שלהם. זה היה עוד ערב מייאש למאמן קליבלנד, מייק בראון, שאמר בסיום: "הגענו לרבע הראשון והשלישי ללא אנרגיה כלל".

אגב, הקאבס יצרו קשר עם פילדלפיה בנוגע לפוינט גארד, אנדרה מילר. הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דני פארי, שיחק בקבוצה עם מילר בשנת 2000 ושמר מאז על קשר טוב עם השחקן. הג'נרל מנג'ר החדש של הסיקסרס, אד סטפנסקי, לא הסתיר את נכונותו לשחרר את מילר, כנראה כחלק מעסקה המערבת שחקן נוסף עם חוזים שעומדים להסתיים ובחירת דראפט, כדי לפנות כמה שיותר מקום מתחת לתקרת השכר של הקבוצה, אך כנראה שתצטרך לסדר עסקה משולבת כדי לצרף את מילר.

* יוסטון איבדה את טרייסי מקגריידי ויאו מינג בטרם הפסידה לדטרויט פיסטונס 94:82 הלילה. מקגריידי עזב במחצית לאחר פציעה בברך שמאל, ויאו לאחר שנחתך בפניו. מקגריידי לא חזר למשחק ואילו יאו החמיץ כמעט את כל החצי השני, כשפניו טופלו עם ארבעה תפרים.

* ספידי קלקסטון, שחתם ביולי על חוזה לארבע שנים עם אטלנטה, בשווי 25 מיליון דולר, יעבור ניתוח לטיפול בשבר בברך, ויחמיץ ככל הנראה את המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully