וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ך יחגוג את חג המולד בבית

24.12.2007 / 12:30

שוערה של צ'לסי שנפצע מול בלקבורן, יחמיץ ככל הנראה את משחקי חג המולד. אברם גרנט: "מצב בעייתי". ונגר מציע את אלמוניה לנבחרת האנגלית

אברהם גרנט יכול היה לצאת מעודד מהניצחון 0:1 של צ'לסי על בלקבורן, שהושג בשיניים, אבל החדשות הקשות והרעות מבחינתו של המנג'ר הישראלי היא פציעתו של השוער הראשון, פטר צ'ך.

הצ'כי המצוין נפצע באיווד פארק במחצית השנייה כאשר התנגש עם חלוץ הרוברס, רוקה סנטה קרוז. צ'ך דידה עוד כ-10 עד שהילאריו החליפו, מכיוון שגם השוער השני של הקבוצה קרלו קודצ'יני פצוע וייעדר מתקופת משחקי חג המולד. כעת, מצטרף צ'ך לרשימת הפצועים שכוללת עוד שני שחקנים קריטיים במערך, ג'ון טרי ודידייה דרוגבה.

"רציתי להוציא אותו החוצה, אבל הוא התעקש להישאר עוד חמש דקות", אמר גרנט. "לקודצ'יני יש צלע שבורה. זה מצב מאוד בעייתי, אבל אין לי מה לעשות. הילאריו נתן הופעה מצוינת". היום (שני), עבר השוער מספר סריקות בכדי לוודא את חומרת הפציעה. "תוצאות הבדיקה הראו שלפטר יש חבורות באיזור המותניים והצד", נאמר מהקבוצה, אך עדיין לא ברור לאיזו תקופה הוא ייעדר.

הניצחון של הכחולים השאיר את הפער מהמוליכה, ארסנל, על שש נקודות וגרנט מאמין כי הם עדיין חזק בתמונה: "אי אפשר לומר ששיחקנו טוב, אבל זה קשה לשחק בחוץ. היה לנו מאוד חשוב לקחת את שלוש הנקודות, במיוחד לאור תוצאות היריבות שלנו לצמרת. שמחתי רבות על רוח הלחימה שהראנו".

כובש שער הניצחון, ג'ו קול, גם הוא מאמין בכך שצ'לסי מסוגלת להישאר צמודה במירוץ האליפות: "לקחנו שלוש נקודות במגרש שהרבה קבוצות יתקשו בו. הראינו לחימה ותשוקה. אילו תכונות שעוזרות לנו מאוד להצליח".

בקהאם יורד על ברכיו בפני קאפלו

דייויד בקהאם קיבל בברכה את מינוי מאמנו לשעבר בריאל מדריד, פאביו קאפלו, למאמן נבחרת אנגליה ומקווה שהאיטלקי ישאיר אותו בסגל. "פאביו הוא מאמן שהשחקנים מעריצים ורוצים שינהל אותם. מקווה שאהיה חלק מהתוכניות שלו", אמר הסופרסטאר, "אני חושב שהוא יהיה מעולה עבור השחקנים ועבור הנבחרת האנגלית". בשנה שעברה הדיח קאפלו את בקהאם מסגל ריאל מדריד בעקבות החלטתו של האחרון לחתום בלוס אנג'לס גלאקסי. מהר מאוד שינה המאמן את דעתו, החזיר את בקהאם, והותיר לאנגלי לסיים את הקדנציה בספרד עם הרבה בכבוד באליפות גדולה.

"היו עליות ומורדות בינינו, אבל הוא החזיר אותי לקבוצה והאמין בי. הוא סייע לי להשיג סיום גדול לתקופה בריאל והייתי עצוב לראות שהוא פוטר. הוא שינה את השחקנים ואת המועדון והעניק לאוהדים את מה שהגיע להם, אליפות. הוא מאמן מושלם לאנגליה". בקהאם שואף להישאר בנבחרת האנגלית כדי להשיג את הופעתו ב-100 במדי שלושת האריות. קאפלו יחל בעבודתו עבור ההתאחדות האנגלית בשביעי בינואר ומשחקו הראשון בתפקיד יהיה מפגש ידידות מול שוויץ ב-6 בפברואר בוומבלי.

אין שוער? לוונגר יש הצעה

אחת הבעיות הקשות של הנבחרת האנגלית היא עמדת השוער. אוהדי הנבחרת צמאים למידע על תוכניותיו של מאמנם החדש קאפלו בנוגע לאפודה מספר 1. אם ירצה, מאמן ארסנל, ארסן ונגר, ישמח לסייע לקאפלו בהחלטה. המאמן הצרפתי בטוח כי לשוער התותחנים, מנואל אלמוניה מגיע מקום בשער האנגלי. אלמוניה הוא ספרדי, אך מכיוון שלא זומן מעולם לנבחרת ארץ מולדתו, אין מניעה להזמינו לנבחרת האנגלית משום שהוא אוחז בדרכון אנגלי.

"אני לא יודע למה הוא לא זומן על ידי ספרד, אבל אני רק יכול להגיד שאנגליה חייבת לנצל את זה ולזמנו", אמר ונגר. פרשנים מעריכים כי יכול להיות שמטרתו של ונגר היא לספק ביטחון לשוערו הראשון, לאחר קרב ארוך עם יינס להמן, שוערה השני של הקבוצה נכון להיום.

אפרופו להמן, השוער הגרמני הודיע כי התייאש ממצבו באצטדיון האמירויות. להמן איבד את מקומו בהרכב למנואל אלמוניה ולאחר שקיבל השבוע הצעה מוולפסבורג, עשוי השוער לחזור למולדתו גרמניה בינואר. "אני אמור לדעת יותר בשבוע הקרוב, כך שאבצע את ההחלטה בימים הראשונים של השנה החדשה".

להמן נותר הבחירה הראשונה של יואכים לאב במדי הנבחרת הגרמנית, אך הישיבה על הספסל של התותחנים גרמה לו לחשוש מאיבוד מקומו ביורו הקרוב. להמן איבד את המקום לשוער הספרדי והאשים את ונגר. "הוא מודד את אלמוניה בצורה אחרת ממה שהוא מודד אותי", הוא אמר, "כשאני רואה את התצוגות שלו בשער אני מתעצבן וצריך להסתיר את האגרופים הקפוצים שלי בכיס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully