וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתון 'ספורט': "רונאלדיניו - רוצה, אבל לא יכול"

24.12.2007 / 10:00

העיתון 'ספורט' תיאר את מצבו של רונאלדיניו, לאחר ניצחונה של ריאל. רייקארד: "לא הלילה של ברצלונה". קסיאס: "בארסה איכזבה אותי"

שער אדיר של ז'וליו 'החיה' בפטיסטה אמש (ראשון) ניצח לריאל מדריד 0:1 את ה'סופרקלאסיקו' נגד ברצלונה והוציא את הבלנקוס לפגרה עם יתרון ענק של שבע נקודות בצמרת 'הלה ליגה' על פני היריבה הקטאלונית.

זה היה ערב ענק של הקבוצה של המאמן הגרמני ברנד שוסטר, ששטפה את המגרש, הבקיעה שער יפהפה ועשתה עבודת הגנה מצוינת. מן העבר השני, ברצלונה נראתה מאוד כבויה. ללא ליונל מסי לסגנית האלופה לא היו מספיק כלים. רונאלדיניו, שפעם עבר כל מגן בעולם בקלילות, התקשה מאוד מול סרחיו ראמוס, גם כשהאחרון דידה.

"זה לא היה הלילה של ברצלונה", אמר מאוכזב, פרנק רייקארד, מאמן בארסה. "השער שלהם שינה מאוד את סגנון המשחק. למרות שזה מאוד מאכזב, אנחנו ממשיכים להסתכל קדימה. נלחמנו, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים מסוכנים".

כאשר נשאל לגבי רונאלדיניו, ענה רייקארד בקצרה: "הוא הגיע בגישה טובה למשחק, כמו יתר השחקנים". אנחנו רק לפני חג המולד, יש עוד הרבה משחקים. למרות הפער שיש לריאל, הכול אפשרי".

קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה אמר: "אני לא חושב שריאל הייתה טובה יותר מאיתנו. הם הבקיעו מהזדמנות אחת. הליגה לא אבודה, אבל אנחנו חייבים להתחיל את עונת 2008 בכושר הרבה יותר טוב".

שוסטר: "זה היה ניצחון של כל הקבוצה"

כנגד ברנד שוסטר, מאמן ריאל מדריד, נטענו הרבה טענות במהלך העונה. על הכדורגל ושיטת המשחק שלו, אבל הגרמני השתיק את כל מבקריו אחרי הניצחון הענק בקאמפ נואו, שמביא אותו להיות המאמן הראשון של הבלנקוס זה 43 שנה, שפותח בצורה הטובה ביותר את הליגה בספרד, בעונתו הראשונה.

"במחצית הראשונה הם לא הציגו יכולת גבוהה, אבל בשנייה לקחנו אוויר ועשינו עבודה מצוינת בהגנה. זה היה ניצחון של כל הקבוצה ולא של פרטים", הסביר בפשטות שוסטר. "אנחנו ממשיכים להתקדם צעד אחר צעד. הפרש של שבע נקודות עדיין לא מבטיח לנו כלום".

איקר קסיאס, שעשה עבודה מצוינת בשער אמר: "ברצלונה איכזבה אותי. הצלחנו לעצור את כל ההתקפות שלהם. המשחק הזה הראה שאם אתה מאורגן אין סיבה שלא תצליח. הדבר הכי חשוב, כפי שעשינו אתמול, זה לשמור על שער נקי. הגורם להצלחה הוא שאנחנו עובדים קשה מאוד באימונים ואט אט מבינים את תפיסת העולם והמשחק של שוסטר. אני חושב שהסגנון שהוא מנסה להנחיל לנו הוא מבדר.

"עכשיו אנחנו יוצאים לחופש ונוכל ליהנות עם המשפחה. ננקה את הראש לפני שנחזור לליגה, אבל שבע נקודות זה לא הסוף".

"רונאלדיניו - רוצה, אך לא יכול"

ביום שאחרי המשחק כותרות רבות של עיתוני ספרד השתמשו במשחק המילים: 'חג מולד לבן'. זכר לצבע הקבוצה שניצחה את ההתמודדות. 'אל מונדו דפורטיבו' הקטאלוני רשם בכותרתו: 'סיוט לפני חג המולד'.

בעיתון 'אל פאיס' הוסברה באופן ישיר הסיבה לניצחון האלופה: 'ריאל ניצחה עקב הטקטיקה והפיזיות שהפגינה, לא בגלל שהראתה עליונות על המגרש'. בעיתון 'אס' התייחסו למאמן ברצלונה, שהחליט להרכיב את רונאלדיניו ודקו ב-11 הפותחים: ''התעקשותו של רייקארד לפנות בסוף לשמות הגדולים הייתה בעוכריו'.

ב'ספורט' התייחסו לכוכב הקבוצה בעבר, שממשיך בקו ההדרדרות העצוב שלו: ''זה רונאלדיניו של עונת 2007 - רוצה, אבל לא יכול. הוא מנסה, אבל זה לא יוצא'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully