וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף: טבלת הסיכויים

24.12.2007 / 8:23

איך השפיע הניצחון של וושינגטון על ה-NFC, כמה מקומות נשארו ב-AFC ומי מובילה במרוץ? זה בדיוק הזמן לעשות קצת סדר בבלגאן

תמונת הפלייאוף השנה לא תהיה מאוד מסובכת. בניגוד לשנים עברו, שבהן התמודדו מספר קבוצות על כרטיס אחד, אפילו שניים או שלושה, השנה כבר העפילו חמש קבוצות בכל חטיבה לפלייאוף. זה משאיר אותנו עם שני מאבקים מיניאטוריים בלבד. מה קורה שם?

ב-AFC, ניו אינגלנד הבטיחה את הביתיות עד לסופרבול, אינדיאנפוליס נעולה במקום השני. סן דייגו ופיטסבורג עדיין מתחרות ביניהן על מקומות 3-4, אבל הבטיחו את ראש הבית שלהן וגם הן בפנים. הניצחון של ג'קסונוויל נעל אותה במקום החמישי ב-AFC, ממנו לא תזוז למרות מאזן פוטנציאלי טוב יותר משל פיטסבורג ושל סן דייגו (בגלל היותה וויילד קארד).

נשארנו עם הכרטיס השישי. במאבק הזה יש שתי קבוצות: טנסי וקליבלנד, לכל אחת מאזן 6:9. הסיפור של הטייטאנס פשוט. עם ניצחון באינדיאנפוליס על הקולטס, הם עולים. הבראונס צריכים לייחל למעידה של טנסי ולנצח בבית את סן פרנסיסקו. לכל מי שצופה ניצחון קל לטנסי בגלל העובדה שאינדי תעלה בהרכב חסר, רק נזכיר שזו עדיין אינדי, בבית.

ב-NFC התמונה די דומה, כשכל ארבע הראשונות נעלו עמדות. דאלאס תארח עד לסופרבול, גרין ביי שניה, סיאטל שלישית וטמפה ביי רביעית. הג'איינטס, אחרי הניצחון בבפאלו, הבטיחו את המקום החמישי. על הכרטיס השישי נאבקות וושינגטון, מינסוטה (7:8) וניו אורלינס (8:7).

הרדסקינס שולטים בגורלם. ניצחון על דאלאס בבית, והם בפנים. מינסוטה צריכה לקוות להפסד של וושינגטון ולניצחון בדנבר, משימה לא קלה בהתחשב בכך שהברונקוס יעלו כדי לשפר את טעם העונה ולשחק ספוילרים. המצב של הסיינטס הוא הקשה מכולם. הם צריכים לקוות להפסד של שתי יריבותיהן ולניצחון בקור של שיקגו על הברס, שטחנו את גרין ביי. נכון לעכשיו, נראה שטנסי ו-וושינגטון תגענה לינואר, אבל הכל עדיין יכול לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully