וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתנה את המו"מ של יצחקי עם גנק

אורי שלו

24.12.2007 / 15:45

הקבוצה הבלגית הגישה הצעה רשמית לאלופה הישראלית, שתאשר לחלוצה לקיים שיחות עמה רק במידה ותסכים לשלם את סעיף שחרורו

קבוצת גנק הבלגית, בה משחק החלוץ הישראלי אליניב ברדה, פנתה באופן רשמי למועדון בית"ר ירושלים והביעה את רצונה לנהל משא ומתן עם חלוץ הקבוצה, ברק יצחקי. באלופה מתנים את ניהול השיחות של השחקן וסוכניו עם סגנית האלופה הבלגית במידה וגנק תתחייב לשלם את סעיף השחרור כפי שמופיע בחוזהו של השחקן, העומד על סך של כמיליון יורו.

דובר בית"ר עודד זרגרי אמר: "קיבלנו פקס והבנו שנציגי גנק יגיעו לארץ בימים הקרובים. אנו מחכים שהם יודיעו שהם מתכוונים לשלם את סעיף השחרור שלו. במידה ויעשו כך, ברק יעזוב. אם הם באים לכאן על מנת להיפגש עם האחים קצב, זה עניין שלהם".

בתוך כך, בבית"ר זועמים על התנהלותם של האחים גלעד ורונן קצב, בכל מה שקשור לשחקנים שהם מייצגים ושלהם יש סעיפי שחרור בינואר. כשנשאל גורם בבית"ר למה הקבוצה לא מנסה להשוות את ההצעות שמחזיקים אותם שחקנים מחו"ל התייחס וביטא כעס גדול כשאמר: "זה כבוד גדול לשחק בבית"ר. אנחנו לא צריכים לשבת עם השחקנים שרוצים לעזוב. אין שום סיבה שנשב איתם תחת לחץ.

"שחקנים בבית"ר מקבלים את השכר הגבוה בארץ ויש לנו תחושה שהאחים קצב לא באמת רוצים לקדם שחקנים, אלא לחלוב כסף. אם השחקנים רוצים לעזוב את בית"ר באמצע העונה, שיילכו. אנחנו לא ניתן יד ונתחיל לשלם סכומים לא הגיוניים לשחקנים עם הצעות מחו"ל".

על פי הידוע, האחים קצב שוחחו עם נציגי בית"ר והבהירו להם כי אם יכפילו לאותם שחקנים את השכר, אלה לא יעזבו. אותו גורם הוסיף: "בית"ר היא מעל הכל, יותר טוב מכל שחקן, טוב ככל שיהיה ובטח שמעל כל סוכן. אם יש להם הצעות שיעזבו. הבהרנו לקצבים שנהיה מוכנים לשידרוג חוזים קיימים, אך הסכומים שהם מבקשים לא הגיוניים. חבל שבסופו של דבר הכל קשור לכסף ולא לרצון אמיתי של השחקן להתקדם".

שיפור חוזה לאלבארז (מתן קרקוב, "הארץ")

ראשי בית"ר ירושלים נפגשו אתמול עם האחים קצב בקשר למגן הצ'יליאני, כריסטיאן אלבארז. בית"ר מעוניינת להאריך את חוזהו של אלבארז בשנתיים נוספות והצדדים קרובים לסיכום. עוד הוחלט שחוזהו של המגן ישופר כבר בינואר. נציגי בית"ר הביעו בפני האחים קצב את מורם רוחם על כך שברק יצחקי ויואב זיו, המיוצגים על ידי האחים קצב, צפויים לעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות.

עם זאת, חשוב לציין שבית"ר לא קיבלה הצעה רשמית לגבי יצחקי ורונן קצב מסר אתמול שהוא עדיין בודק אפשרות שיצחקי יחתום בקבוצה גדולה יותר מגנק. דוד קורן, איש העסקים הבלגי שתווך בעסקת יצחקי אמר אמש: "זה לא סגור עד שזה סגור, אבל הכוון הוא נכון. כולם ראו במשחק הערב (אמש) נגד סטנדארד ליאז' (הפסד 1-3) כמה גנק זקוקה לחלוץ".

אלי ארזי, יו"ר בית"ר, ייפגש היום עם עוזי שעיה, המנכ"ל הנכנס של מכבי ת"א. אם שעיה יעלה את רצונה של מכבי בבלם תומר בן יוסף, ארזי יפנה אותו לצוות המקצועי. בית"ר מהססת מאוד בנוגע לאפשרות להשאיל את בן יוסף בחלון ההעברות. ארזי ושעיה עשויים לדון בשיתוף פעולה עתידי בין בית"ר למכבי.

קניזארס בדרך לבית"ר?

העיתון הספרדי, "לאס פרובינסיאנס" פירסם הבוקר כי שוערה המודח של ולנסיה הספרדית, סנטיאגו קניזארס, זכה להצעה מאלופת המדינה, בית"ר ירושלים. לצהובים- שחורים תעמוד הבעיה בעובדה ששוער נבחרת ספרד מחזיק בהצעות מעוד מספר גדול של קבוצות באירופה.

כזכור, שוחרר קניזארס יחד עם עוד מספר שחקנים וותיקים של ולנסיה בימים האחרונים, כמו מיגל אנחל אנגולו ודויד אלבלדה. על פי הדיווחים, בית"ר, שראשיה רומזים מפעם לפעם על חוסר שביעות רצונם מהשוער טברטקו קאלה, התעניינה אצל השוער הוותיק מאז שחרורו. קניזארס בן ה-38 יעדיף ככל הנראה קבוצות אחרות ובכירות יותר מהאלופה הישראלית, כאשר אופציה ריאלית נוספת היא אפשרות הפרישה.

"הידיעה שפורסמה בספרד היא שטות מוחלטת", מסר דובר בית"ר, עודד זרגרי, "מעולם לא הגשנו הצעה, אנחנו לא מעוניינים בקניזארס. קאלה יהיה שוער בית"ר לפחות עד סוף העונה הבאה. חבל שממהרים לרוץ אחרי פרסומים בספרד ולא מנסים לבדוק עובדות, שבמקרה הזה אין להם שום קשר למציאות".

קניזארס החל את הקריירה בריאל מדריד, ממנה הושאל לקסטיליה הקטנה לעונה, אחריה לאלצ'ה ומרידה, עד שהגיע לסלטה ויגו ב-1992, העביר בה שלוש שנים וחזר לארבע שנים בריאל מדריד ב-1994. מאז 1998 עמד קניזארס 299 פעמים בין קורותיה של ולנסיה. במהלך הקריירה זכה קניזארס בארבע אליפויות, שני גביעי אופ"א, שני גביעי סופר קאפ מקומיים וגביע מקומי אחד.

עדכון ראשון 24/12 08:49
עדכון אחרון 24/12 15:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully