וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לפיניקס? יש עצירת ביניים בדאלאס

24.12.2007 / 9:15

שיקגו הביסה את גרין ביי 7:38, והדרך לסופרבול תעבור בדאלאס, שניצחה את קרוליינה. וושינגטון סיבכה את העניינים ב-NFC

גרין ביי הגיעה לשיקגו ומצאה שם הפתעה לא צפויה - פינאליסטית סופרבול לוחמת, שמחצה אותה 7:35. בעקבות הניצחון של דאלאס בלילה שבין שבת לראשון, 13:20 בקרוליינה, המשמעות היא אחת: הדרך לסופרבול תעבור בדאלאס.

הקאובויס, הפאקרס, הבאקנירס והסיהוקס כבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף ב-NFC. ניו יורק ג'איינטס הצטרפו אל הארבע עם ניצחון 21:38 בבפאלו. הסיפור הגדול של הלילה הוא ה-21:32 של וושינגטון במינסוטה, שמעמיד את הרדסקינס בעמדה מצוינת, שכן הקאובויס צפויים לעלות בהרכב משני במשחק מולם בשבוע הבא. סיכויי הוייקינגס ניזוקו קשות. פילדלפיה חיסלה כמעט לחלוטין את סיכויי ניו אורלינס, לאחר שמחצה אותה 23:38, כשהסיינטס יצטרכו לנצח בשבוע הבא ולייחל להפסד של הרדסקינס.

סיאטל גברה על בולטימור 6:27, ובעקבות ההפסד של טמפה ביי, 21:19 בסן פרנסיסקו, הבטיחה את המקום השלישי בחטיבה. הבאקנירס יסתפקו ברביעי. אריזונה הכניעה בהארכה את אטלנטה 27:30.

ב-AFC נעלה ג'קסונוויל את עצמה בפנים לאחר 11:49 קל על אוקלנד. פיטסבורג הבטיחה את ראשות בית הצפון בעקבות ההפסד של קליבלנד בסינסינטי, 19:14. טנסי, שניצחה את הג'טס 6:10, מחזיקה, נכון לעכשיו, בכרטיס השישי לפלייאוף ואם תנצח את אינדיאנפוליס בשבוע הבא, תקדים את קליבלנד במרוץ. ניו אינגלנד, אינדיאנפוליס וסן דייגו הן העולות הנוספות, כך שגם כאן נותר כרטיס אחד להיאבק עליו. הקולטס ניצחו במשחק חסר משמעות את יוסטון 15:38, דטרויט המשיכה את רצף ההפסדים של קנזס סיטי וקטעה את שלה עצמה עם 20:25.

הפטריוטס צריכים לנצח בין שבת לראשון את ניו יורק ג'איינטס, כדי להיות הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמנצחת את כל משחקיה בעונה של 16 משחקים. זאת לאחר שגברו בבית על מיאמי 7:28. לטום בריידי חסר טאצ'דאון להשוואת שיא מסירות הטאצ'דאון של פייטון מאנינג (49), ולרנדי מוס חסר אחד להשוואת שיא תפיסות הטאצ'דאון לעונה של ג'רי רייס (22).

הרוחות סחפו את פארב

קרוליינה (9:6) - דאלאס (2:13) 20:13

הקאובויס לא משכנעים בזמן האחרון, אבל מריון בארבר חזר למסלול, והוליך אותם לניצחון חשוב בשארלוט. 110 יארד ריצה וטאצ'דאון של בארבר הקפיצו את דאלאס מעל לפנתרים. ההפסד של גרין ביי הבטיח את הביתיות עד לסופרבול. אלא שכמו בניצחון של פיטסבורג, שאיבדה את ווילי פארקר, גם לקאובויס יש פצוע משמעותי: טרל אואנס תפס לטאצ'דאון, אבל נפצע בקרסולו ולא חזר. הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה, לאחר שצילומי הרנטגן הראשוניים קבעו שאין לו שבר. 257 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לטוני רומו, 182 יארד למאט מור בקרוליינה.


שיקגו (9:6) - גרין ביי (3:12) 7:35

בחבורה משיקגו נשאר כבוד. רק כבוד. ביום קפוא בסולג'רספילד הנהיג בריאן אורלכר (חטיפה לטאצ'דאון) את הגנת הדובים לימים של שנים עברו, כשהקבוצות המיוחדות עושות עבודה מיוחדת מצידן - שתי חסימות של בעיטת הרחקה. זאת לאחר שגרין ביי לא הרשתה חסימה שכזו במשך 12 שנים. למעט ריצה של ריאן גרנט ל-65 יארד וטאצ'דאון, הדובים סגרו את כל הנתיבים, כשגרנט מסיים עם 100 יארד וברט פארב סוגר 153 יארד ושני איבודים. אדריאן פיטרסון, מהצד השני, רשם 102 יארד וטאצ'דאון. קייל אורטון לא הפריע לניצחון, למרות עוד משחק של ק"ב שרק בא לא להפריע - 8 מ-14 ל-101 יארד ומסירה לאנדזון. הפאקרס ישחקו בבית אחרי שבוע החופש, ואם ינצחו והקאובויס גם - יסעו לדאלאס.


בפאלו (8:7) - ניו יורק ג'איינטס (5:10) 38:21

שני רצים טובים, אמאני טומר אחד, הגנה של חיות אדם. כל אלה צריכים לחפות על איליי מאנינג אחד כדי לצאת מנצחים ולעלות לפלייאוף. למרות התוצאה הסופית, הג'איינטס יכולים להגיד תודה לאלילת המזל ולכל המוזכרים מעלה (חוץ מאיליי). טומר - 99 יארד ותפיסות מפתח. ברנדון ג'ייקובס - 145 יארד ושני טאצ'דאונים. אחמד בראדשו - 145 יארד וטאצ'דאון אחד. ההגנה - שלוש חטיפות, שלוש השמטות כפויות. איליי המגעיל - 7 מ-15, 111 יארד, שני איבודים וחמישה פאמבלים.

חמישה פאמבלים!

הלו!

גועל נפש. אבל כל זה, כמו שאומרים אוהדי הג'איינטס, לא חשוב כרגע. מה שחשוב הוא שהקבוצה הזו הבטיחה מקום בפלייאוף, ותתארח אצל טמפה ביי או סיאטל. 161 יארד, שני טאצ'דאונים ושלושה איבודים לטרנט אדוארדס במשחק איום בבפאלו. 70 יארד וטאצ'דאון למרשואן לינץ' על הקרקע.


סינסינטי (9:6) - קליבלנד (6:9) 14:19

ניסיון מאוחר לקאמבק לא צלח לבראונס, שכבר מצאו את עצמם במחצית בפיגור 19:0, ועם שני טאצ'דאונים והשמטה כפויה מצאו את עצמם בעמדת ניצחון. אבל השעון לא הספיק, ובסופו של יום הבראונס יצטרכו לחכות לשבוע הבא כדי לראות אם יש להם מקום בפלייאוף. דרק אנדרסון היה איום ונורא עם ארבעה איבודים, בטרם התעשת וכמעט ביצע מהפך. גם קרסון פאלמר לא הרשים, עם שני איבודים וטאצ'דאון אחד, יחד עם 115 יארדים עלובים. על הקרקע זרח בבנגאלס קני ווטסון, שרשם 130 יארד וטאצ'דאון. 52 יארד ושני טאצ'דאונים לבריילון אדוארדס, אחד התופסים הטובים בליגה, בקליבלנד.

ג'קסונוויל מראה התקפה

ג'קסונוויל (4:11) - אוקלנד (11:4) 11:49

ג'מרקוס ראסל זרק לטאצ'דאון הראשון שלו ב-NFL. הללויה. רק מה חבל שלפני כן שימש הבחירה מספר 1 בדראפט שק חבטות להגנת הג'אגוארס, עם שלושה איבודים אוויריים ו-7 מ-23 ל-83 יארד. ההתקפה של ג'קסונוויל עשתה את שלה, כשדייויד גרארד וקווין גריי מפזרים שני טאצ'דאונים כל אחד (גרארד גם רץ לאנדזון), ופרד טיילור רושם עוד משחק, חמישי ברציפות, עם מעל 100 יארד בריצה - 111 יארד וטאצ'דאון. ג'קסונוויל תהיה בפלייאוף מעמדה מספר 5, משום שלצערה שיחקה עם אינדיאנפוליס באותו בית, ותתארח אצל פיטסבורג או סן דייגו.


ניו אורלינס (8:7) - פילדלפיה (8:7) 38:23

לאיגלס היו חסרים שני משחקים כמו אלה שחוו בשמונת הימים האחרונים כדי להיכלל בין שש העולות לפלייאוף. אחרי הניצחון בדאלאס הראתה פילדלפיה הרבה הקרבה, תוך שהיא סוגרת את הדלת על הסיינטס המאכזבים. ניו אורלינס יכולה להאשים רק את עצמה, לאחר שהפסידה חמישה מתוך שמונת משחקי הבית שלה העונה. לסיינטס עדיין סיכוי פלייאוף קלוש, אבל לא נראה שהם ייכנסו. בריאן ווסטברוק נתן עוד משחק כוחני של 100 יארד ריצה, ודונובן מקנאב חזר להיות דונובן מקנאב, עם 263 יארד ושלושה טאצ'דאונים. 289 יארד בלי טאצ'דאון לדרו בריס, 49 יארד ושני טאצ'ים לארון סטקר בניו אורלינס.


אינדיאנפוליס (2:13) - יוסטון (8:7) 15:38

משחק חסר משמעות לחלוטין התקיים ב-RCA דום, כשפייטון מאנינג מוסיף לסטטיסטיקה שלו 311 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הטקסאנס נכנסו להתמודדות עם סיכוי פלייאוף קלוש ונשארו עם שלושה איבודים ו-233 יארד של סייג' רוזנפלס.


דטרויט (8:7) - קנזס סיטי (11:4) 20:25

לפני המשחק היה ברור שקבוצה אחת תגדע רצף הפסדים מכוער, דטרויט של שישה או קנזס סיטי של שבעה. בסיום ירדו הליונס מנצחים, לאחר משחק טוב של טי ג'יי דאקט (זוכרים אותו?) עם 115 יארד ריצה וטאצ'דאון. 305 יארדים ושני טאצ'דאונים לדיימון היוארד, שהחליף את ברודי קרויל בקיי סי וכמעט הצעיד את הצ'יפס למהפך. משחק גדול לטוני גונזאלס הותיק, עם 137 יארד ועשר תפיסות.

אחד. רק אחד

ניו אינגלנד (0:15) - מיאמי (14:1) 7:28

המשחק הזה עמד בסימן הניסיונות של הפטריוטס לשבור שיאים, אבל הם יצטרכו לחכות עד שבוע הנעילה, למשחק בג'איינטס סטדיום מול ניו יורק ג'איינטס, כדי להגיע לשיאים הללו. טום בריידי חילק שלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לרנדי מוס. המשמעות: בריידי הגדיל את המאזן השנתי ל-48, אחד פחות מהשיא של פייטון מאנינג, מוס הגיע ל-21, אחד פחות מהשיא של ג'רי רייס. את הכל הם עשו במחצית הראשונה, כי בשניה מיאמי נלחמה, על מנת שלא להיות זו שעליה רוקמים חגיגות. גרג קמאריו, גיבור השבוע שעבר, אפילו רשם טאצ'דאון ניחומים לדולפינס, שבסך הכל הראו הרבה נשמה, גם אם לא יכולת.


טנסי (6:9) - ניו יורק ג'טס (12:3) 6:10

עוד משחק ירוד ברמתו ההתקפית מצד הטייטאנס, אבל מה זה משנה - מבחינתם הם תלויים בעצמם בסיכויי הפלייאוף שלהם, וזה מה שחשוב. ההפסד של קליבלנד הזניק את טנסי למקום השישי, משום שהיא מנצחת בשובר השוויון בין השתיים. ניצחון בשבוע הבא על אינדיאנפוליס חסרה (לקולטס המשחק לא קובע כלום) יעניק לטייטאנס את הכרטיס המיוחל. כריס בראון רשם טאצ'דאון ריצה לטנסי, ג'ריקו קוצ'רי הגיב באחד בתפיסה, אבל החטאת הנקודה רדפה את הג'טס עד לסיום. 166 יארד ב-12 מ-23 לוינס יאנג, 26 מ-32 ל-264 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לצ'אד פנינגטון, שפתח בג'טס.


סיאטל (5:10) - בולטימור (11:4) 6:27

משחק ממש לא מסובך לסיהוקס, שעם ההפסד של טמפה הבטיחו את המשבצת מספר 3 ב-NFC. למרות הצהרותיו, בריאן ביליק עלה עם טרוי סמית', שהיה הרוקי הסביר יותר הלילה - 16 מ-33 ל-199 יארד וטאצ'דאון בלי חטיפה. 199 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים למאט האסלבק, הסיהוקס כרגע בהמתנה.


סן פרנסיסקו (10:5) - טמפה ביי (6:9) 19:21

לוק מק'קאון לא הצליח להשלים מסירה להמרה לשתי נקודות, הבאקנירס כשלו במלאכת השוואת התוצאה והניינרס זכו בניצחון שנותן קצת הרגשה טובה (ומוריד את בחירת הדראפט של הפטריוטס כמה שלבים). מק'קאון וג'ף גארסיה חלקו ביניהם זמן שווה, פחות או יותר, עם מספרים דומים - 196 יארד לגארסיה, 185 למק'קאון, טאצ'דאון לכל אחד. רק 123 יארדים, אבל שלושה טאצ'דאונים לשון היל, שזכה בניצחונו השני ברציפות. 89 יארדים על הקרקע לפרנק גור בסן פרנסיסקו.


אריזונה (8:7) - אטלנטה (12:3) 27:30 (הארכה)

בח-יאת, בואו נעשה את זה מהר: 361 יארד ושלושה טאצ'דאונים לקורט וורנר באריזונה, 315, שני טאצ'דאונים ואיבוד לכריס רדמן באטלנטה. עברנו בשלום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרדסקינס חוזרים בענק

מינסוטה (7:8) - וושינגטון (7:8) 32:21

ניצחון של הוייקינגס היה סוגר הרמטית את ה-NFC, והרדסקינס החליטו לייצר מתח. ולא סתם מתח - הם כרגע הקבוצה המובילה את סיכויי הפלייאוף וגורלם בידם. בשבוע הבא תפגוש וושינגטון את דאלאס חסרת השאיפות, וזה אומר דבר אחד - ניצחון, והיא בפנים. טוד קולינס הבריק עם 22 מ-29 ל-254 ושני טאצ'דאונים, קלינטון פורטיס סגר 124 יארדים כוללים עם טאצ'דאון ריצה ואחד אפילו במסירה, וההגנה עשתה את שלה עם כיסוי נאות של טרוואריס ג'קסון (שני איבודים), ושל אדריאן פיטרסון (27 יארדים בתשע נשיאות). בסופו של דבר, כשאפשר לבעוט בדלי זה מה שמינסוטה עושה, וזה מה שמינסוטה אכן עשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully