וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ קונגולזי יגיע למבחנים במכבי פ"ת

23.12.2007 / 20:32

כריסטיאן לנדו טובי ייבחן בקבוצה של עופר פביאן. אופיר לוזון קיבל הצעה לחזור, אבל הודיע שיסרב. ההנהלה הוציאה ויזה לטאסיץ'

הנהלת מכבי פתח תקוה הוציאה ויזה לחלוץ פ.צ לינץ' האוסטרית, אנדריי טאסיץ'. החלוץ הסלובני היה אמור להגיע מחר (שני) למבחנים, אבל זוארץ מהסס לזמן אותו בגלל הרזומה שלו. בקבוצה לא התרשמו מהעבודה שהשחקן משחק בקבוצת מילואים. למרות זאת, ייתכן שהחלוץ יגיע למבחנים בעוד מספר ימים, ורק אם ירשים יימשך המשא ומתן עם סוכנו.

שחקן אחר שצפוי להגיע למבחנים הוא כריסטיאן לנדו טובי, חלוצה של מונס הבלגית. לנדו טובי בן ה-23 נולד בקונגו, אבל מחזיק באזרחות בלגית. הוא גדל במחלקת הנוער של סטאנדרד ליאז' ומאוחר יותר שיחק גם במכלן ובקורטריק הבלגיות. העונה רשם 12 משחקים במונס, בהם כבש שני שערים. אתמול (שבת) רנכס כמחליף בדקה ה-87 במשחק ההפסד של קבוצתו 3:2 לאנדרלכט.

כזכור, רוני לוי החליט שלא לשחרר את שלומי ארבייטמן ולכן בקבוצה החליטו להשהות את הפניה אליו עד שתתקבל החלטה אחרת. ההנהלה ירדה גם מהחלוץ ליאור אסולין, שעדיין לא שוחרר מהפועל תל אביב, משיקולים מקצועיים וכלכליים.

בנו של מנהל קבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה איציק לוזון, אופיר לוזון, קיים היום שיחת הבהרה עם ההנהלה בנוגע לעתידו במועדון.

בשבוע שעבר פורסם באתר הרישמי של חוג האוהדים שלוזון עזב את המועדון בטריקת דלת. מתברר כי ההנהלה, שאביו הוא חלק ממנה, קיצצה בשכרו מספר פעמים. היום (ראשון) התקיימה פגישה משולשת בין היו"ר משה זוארץ, האב והבן, והוחלט שלוזון יחזור למועדון בתפקיד מוגדר.

ללוזון הוצע הערב לשמש בתפקיד ניהולי בבית הספר לכדורגל או כסקאוט של מחלקת הנוער והוא השיב כי ישקול את ההצעה. אולם לאחר שחזר לביתו וקיים שיחה נוספת עם אביו, הודיע כי הוא משנה את דעתו ויעזוב את המועדון לטובת עסקים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully