וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת באסולין, ב"ש בבונדאה

אריק רחמיאן

23.12.2007 / 20:15

ראשי הקבוצה הגישו הצעה להפועל תל אביב, שבוחנת את העניין. גילי לנדאו שוחח עם גורם בהנהלת נתניה לגבי הקשר הרומני

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, קיבל אור ירוק מהבעלים דניאל יאמר, לחזק את הקבוצה באופן משמעותי לקראת החזרה מהפגרה. בקבוצה הועלו מספר שמות של מועמדים, כאשר הבולט שבינהם הוא חלוצה של הפועל תל אביב ליאור אסולין.

בקבוצה קיוו תחילה לבצע טרייד עם הפועל תל אביב, כאשר זנו בונדאה הרומני היה אמור לעבור לאדומים, אלא שאלי גוטמן החליט בסופו של דבר להתחזק בזר אחר. בנתניה עדיין מקווים לתשובה מהפועל תל אביב בנוגע לעיסקה שתכלול רק את אסולין, כאשר הקבוצה מתל אביב בוחנת את העניין. בצוות המקצועי של מכבי נתניה אמרו היום: "אסולין יכול להתאים מצוין לחיזוקה של הקבוצה בעיקר במחץ".

בעוד הפועל תל אביב משהה את החלטתה בקשר לזנו בונאדה, נודע כי בסוף השבוע פנה גילי לנדאו, מאמנה של הפועל באר שבע, התעניין בקשר למעמדו של הקשר הרומני ובשיחה עם אחד מראשי המועדון הודיע כי הוא מעוניין לצרפו לקבוצתו. בנתניה השיבו: "נבדוק את העניין ונשוב אלייך בהקדם". בונדאה, שצפוי לשוב בימים הקרובים לארץ, יקיים שיחת הבהרה באשר למעמדו עם ראובן עטר וכנראה יתבשר על שחרורו ועל כך שבאר שבע מעוניינת לצרפו לשורותיה. בסביבתו של בונגדאה אמרו הערב: "לזנו יש חוזה בנתניה והוא מתכוון לממש אותו. מכל מקרה הוא אינו מעוניין לשחק בליגה השנייה" .

שחקניה הזרים של מכבי נתניה יחזרו בימים הקרובים מחופשת חג המולד. מי שנשאר בארץ וקיים אימונים אישיים בכל התקופה הזאת היה ג'ורג' בה, שאמור לחזור ולשחק עם החזרה מהפגרה.

הקבוצה חזרה היום לאימונים לאחר חופשה של שבוע. ביום שישי היא תצא למחנה אימונים באילת, כאשר אל הסגל הנוכחי יצטרפו מספר ניבחנים. אחד מהם, הקשר שינדה איזימורה, הרשים באימון היום, אם כי ראובן עטר אמר כי עדיין מוקדם לקבוע. מחר ינחת בארץ זר נוסף מדרום אפריקה, החלוץ ואנדללה לונגיסאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully