וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול עלתה למקום השלישי בספרד

23.12.2007 / 20:00

הקטלונים פגשו את אתלטיקו מדריד ונהנו מהרחקת שני שחקנים שלה כדי לנצח 1:2. ויאריאל סיימה ב-1:1 מול רקרה ונותרה במקום הרביעי

סופר קלאסיקו, זו הייתה גולת הכותרת של הכדורגל הספרדי בסוף השבוע, אבל מסתבר שלא רק ברצלונה וריאל מדריד משחקות בלה ליגה. הערב (ראשון) נמשך המחזור ה-17, שהתחיל כבר אמש וחוץ מהקרב בין אספניול לאתלטיקו מדריד, את מירב תשומת הלב ריכזו קבוצות התחתית.


אתלטיקו מדריד - אספניול 2:1

הכוכב הגדול של קרב הצמרת היה דווקא השופט, דויד פרננדז בורבלאן, שהרחיק את קון אגוארו בדקה ה-30 ואת מריאנו פרנייה בדקה ה-55 ודאג שאתלטי תשחק בתשעה שחקנים דקות ארוכות. סימאו התעלם מהחיסרון המספרי וכבש בבעיטה חופשית נהדרת כדי להעלות את הקולצ'יונרוס ליתרון בדקה ה-37, אבל ראול טמודו הישווה בדקה ה-52 ופרנייה הורחק 3 דקות לאחר מכן. הקבוצה הביתית הצליחה לעמוד במינוס שני שחקנים עד הדקה ה-85, אז כבש לואיס גרסיה ואספניול עלתה למקום השלישי.


ויאריאל - רקראטיבו 1:1

ויאריאל פתחה את העונה בסערה, אבך בשלושת המחזורים האחרונים הפסידה פעמיים ואיבדה קצת גובה. הערב חיכה לה משחק נוח על הניייר במדריגל, אבל רקרה לא באה לפתוח רגליים ועלתה ליתרון משער של חאבייר קמונאס בדקה ה-37. הצוללת הצהובה נדהמה מהפיגור ובתוך דקה דאגה לחזור למשחק עם שער של ניהאט. עד הסיום הקבוצה של מנואל פלגריני לא הצליחה להשיג את הניצחון והתיקו הזה יהווה אכזבה גדולה עבורה.


לבנטה - לה קורוניה 1:0

דפור ניצחה בפעם האחרונה ב-4.11 והערב היא קיבלה הזדמנות פז לעשות זאת שוב, מול האחרונה הטבלה ומי שנראית כיורדת הבטוחה. במשך 85 דקות נראה היה שדפור ממשיכה לרכב על הגל הבטוח לליגה השנייה, אבל אז כבש סרחיו בפנדל והעניק לקבוצתו ניצחון חושב. דודו אוואט שוב ישב על ספסל קבוצתו.


ויאדוליד - בטיס 0:0

מכירים את המשחקים שאומרים עליהם שהם קרבות על 6 נקודות? אז זה היה אחד כזה וכמו תמיד במשחקים האלו, תיקו הוא כמעט בבחינת הפסד לשתי הקבוצות זה מה שהיה הערב ושתי הקבוצות לא הצליחו להימלט מבערת התחתית.


אוסאסונה - מאיורקה 1:3

מי שניצלה היטב את איבוד הנקודות של חברותיה לתחתית, הייתה הקבוצה מפמפלונה, שהשיגה ניצחון בית ו-3 נקודות יקרות מול מאיורקה ממרכז הטבלה. הקטור פונט כבש ראשון (8) ירוסלאב פלאסיל הכפיל (47), דני גויזה (48) צימק והוגו ויאנה (90) חתם.

אתלטיק בילבאו - מורסיה 1:1

שתי הקבוצות לחמו על נקודות יקרות שירחיקו אותן מהקו האדום, בסופו של דבר הן נאלצו לחלוק נקודה ולהישאר במרחק של נקודה אחת בלבד מעל המקום שממנו יורדים ליגה. קוקילי קאמפו כבש לבאסקים בסיום המחצית הראשונה, פרננדו באייאנו הישווה למורסיה בפנדל בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully