וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו: הופעה "חיה" של ריאל

23.12.2007 / 20:01

שער יפה של ז'וליו בפטיסטה, "החיה", עשה 0:1 לריאל מדריד בסופר קלאסיקו וסגר משחק בו הקבוצה ששיחקה נכון ניצחה. ברצלונה כבר בפיגור 7 נקודות מאחורי האלופה

בדצמבר 2003 ניצחה ריאל מדריד 1:2 את ברצלונה בקמפ נואו. הניצחון הזה היה האחרון של הקבוצה מבירת ספרד בברצלונה והשני בלבד ב-24 השנים האחרונות. היום האלופה עשתה היסטוריה קטנה, עם ניצחון 0:1 ופתיחת פער של שבע נקודות בראש הטבלה הספרדית.

תכנית המשחק של ברנד שוסטר הייתה פשוטה וקטלנית: ברצלונה תשלוט ותחזיק בכדור יותר, אבל אני אהיה מסוכן יותר. כך היה. ריאל מדריד משחקת עם הכי הרבה כלים התקפיים ביבשת כבר כחודש. ווסלי סניידר, ז'וליו בפטיסטה, רוביניו, ראול ורוד ואן ניסטלרוי, כל אחד מהם נהנה מחוש אדיר לשערים, כל אחד מהם יכול להכריע משחק בפעולה אחת.

ריאל הרשתה הערב לברצלונה להגיע כמעט בחופשיות לטווח של 25 מטרים מהשער של קסיאס, אבל ברגע שחטפה את הכדור יצאה להתקפות סופר מהירות וחשפה את העורף החשוף של הקבוצה הביתית. כך כבש בפטיסטה בדקה ה-36. הברזילאי עשה מסירה אחת כפולה עם ואן ניסטלרוי וזה הספיק כדי למצוא חור בהגנת בארסה ולהעלות את האלופה ליתרון.

בצד השני ברצלונה באמת ניסתה, אבל החיסרון של לאו מסי היה פשוט גדול מידי. רונאלדיניו של היום הוא שחקן כבד ולעתים אפילו חסר חשק. הוא כנראה עדיין אחד מהשחקנים הטובים בעולם, אבל הדריבל לא מספיק מהיר כדי להכריע משחקים גדולים ושחקני הגנה בכירים והערב הוא ויתר יותר מידי והעדיף לצלול לדשא מאשר להילחם כמעט בכל מפגש עם סרחיו ראמוס או פפה. אם פעם חובבי הקלישאות היו מדברים באותה נשימה על הכדורגל היפה של ברצלונה ועל הקשר לחיוך של רונאלדיניו, הרי שהיום נדמה היה שהחיוך שלו נתקע אי שם בשלהי בעונה שעברה או אפילו לפני כן. הערב לפחות קיבלנו הסברים מניחי דעת לסיפסול שלו בשבועות האחרונים.

ללא מסי, ועם החיוורון של רונאלדיניו, המשימה ההתקפית נפלה על כתפיו של סמואל אטו. אלא שריאל ידעה זאת היטב, התכוננה בהתאם ופשוט חנקה את החלוץ הקמרוני או שסגרה את נציבי המסירה אליו.

אחרי קרוב לחצי עונה, הליגה הספרדית נראית סגורה. ריאל לא נתנה יותר מידי הצגות, אבל היא משחקת כדורגל נכון ומשיגה תוצאות, כולל בקמפ נואו. ולנסיה במשבר, סביליה מגמגמת, אספניול ואתלטיקו לא מספיק חזקות, אבל מסתבר שגם לברצלונה אין מספיק מה להציע. כרגע לא נראה שהסיום הדרמטי של הליגה הספרדית יחזור על עצמו גם השנה.

מהלך המשחק

דקה 11: סנידר העלה כדור חופשי אלכסוני מימין, פפה נגח יפה בזינוק היישר לידיים של ואלדז.

דקה 34: אינייסטה פרץ מימין לכיוון קו החוץ והוציא כדור רוחב נפלא, רונאלדיניו הגיע מאחור ובעט חזק, אבל קסיאס הדף מצוין.

דקה 36: גול! התקפה מהירה של ריאל מדריד הגיעה לרגליים של ז'וליו בפטיסטה. הברזילאי העביר לואן ניסטלרוי, שהחזיר בנגיעה אחת ובפטיסטה כבש בבעיטה לחיבור השמאלי של ואלדז. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 78: אינייסטה בעט מחוץ לרחבה, קסיאס קלט.

דקה 90+2: ואן ניסטלרוי קיבל כדור ברחבה אחרי מתפרצת, הכדור שלו, שאולי פגע בשחקן הגנה של ברצלונה, עלה מעל ואלדז, אבל השוער קלט ממש לפני שהכדור נכנס לרשת.

ברצלונה: ויקטור ואלדז, קרלס פויול (גי'אנלוקה זמברוטה 77), רפא מארקז, גבי מיליטו, אריק אבידל, צ'אבי (בוז'אן 82), יאיא טורה, אנדרס אינייסטה, דקו (ג'אובני דוס סנטוס 57), רונאלדיניו, סמואל אטו.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס (מיגל טורס 88), פפה, פאביו קנבארו, גבי היינצה, מחמאדו דיארה, ז'וליו בפטיסטה, ווסלי סניידר (פרננדו גאגו 79), רוביניו (אריאן רובן 85), ראול, רוד ואן ניסטלרוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully