וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמביאסו ואינטר על קרוז קונטרול

23.12.2007 / 17:53

גם מילאן לא עצרה את הנראזורי, ושערים של קמביאסו וקרוז הפכו פיגור לניצחון 1:2 בדרבי. יובנטוס נשארה קרובה עם 0:2 על סיינה

הדרבי הגדול של מילאנו עמד כמובן במרכז משחקי המחזור ה-17 בסריה A היום (ראשון), ובסיומו חגגה אינטר עם 1:2 על יריבתה השנואה מילאן, שפתח פער של 25 (!) נקודות בין השתיים בטבלה, ושלח את הנראזורי לפגרת החורף שמחים ומאושרים, בדרך לעוד סקודטו קליל.

יובנטוס ניצחה בביתה 0:2 את סיינה, ונשארה מרוחקת נקודה בלבד מרומא שבמקום השני, אחרי שאתמול ניצחו הרומאים 0:2 את סמפדוריה. פיורנטינה חזרה לנצח אחרי חמישה משחקי ליגה ועשתה את זה בסטייל עם 1:5 על קליארי, מה שעזר לה להתקרב לאודינזה, שסיימה רק ב-2:2 מול אמפולי.

אינטר - מילאן 1:2

הקרב הגדול בין אלופת אירופה לאלופת איטליה הבטיח רבות, וסיפק לנו משחק סוער וקצבי, אבל בסיום נותרנו עם התוצאה המוכרת - מילאן שומרת את ההברקות לאירופה, אינטר עושה את העבודה בליגה, ועולם כמנהגו נוהג.

הרוסונרי פיתחו ציפיות כשאנדראה פירלו סובב באומנות כדור חופשי מעשרים מטרים לרשת בדקה ה-18, אבל כבר בדקה ה-36 איזנו הנראזורי משער מצוין של חוליו קרוז אחרי מבצע קבוצתי של זלאטן איברהימוביץ' ואסטבן קמביאסו. קמביאסו היה גם זה שהפך את התוצאה בדקה ה-63 בבעיטה מחוץ לרחבה שהטעתה את דידה המסכן, והשאירה את מילאן שוב ללא נקודה לרפואה.

יובנטוס - סיינה 0:2

הגברת הזקנה ממשיכה לנשוף בעורפה של רומא, עם ניצחון שלישי ברציפות ומשחק שמיני רצוף ללא הפסד. סיינה ניסתה לחלץ נקודה שתיתן לה קצת מרווח לנשימה בקרבות התחתית הלוהטים, אבל חסן סליהמיצ'יץ' העלה את יובה ליתרון כבר בדקה ה-32, ודויד טרזגה חתם את הסיפור בדקה ה-59 עם השני.

פיורנטינה - קליארי 1:5

הויולה התאוששו מהתקופה הרעה עם חמישייה גדולה לרשת של הקבוצה מסרדיניה. ריקרדו מונוליבו הצעיר פתח את הדלת עם הראשון כבר בדקה השלישית, אבל מיקלה פרי השווה כעבור שלוש דקות בלבד. אז נכנס לפעולה אדריאן מוטו, וצמד של החלוץ הרומני בדקות 41 ו-45 (בפנדל) הכריעה את המשחק. מריו סנטנה הארגנטינאי השלים את התוצאה בצמד משלו בדקות 47 ו-79.

פאלרמו - לאציו 2:2

הסיציליאנים איבדו עוד שתי נקודות חשובות בבית כשלא הצליחו לשמור על יתרון של שני שערים מול האורחת מהבירה. הברזילאים סימפליסיו (33) ואמאורי (46) העלו את פאלרמו ליתרון של 0:2, אבל פאביו פירמאני צימק בדקה ה-59, והאלבני הוותיק איגלי טארה כבש את השוויון בדקה ה-80.

שאר התוצאות:

אודינזה - אמפולי 2:2
לאודינזה: אנדראה דוסנה 22, אנטוניו די נטלה 85. לאמפולי: אנדראה ראגי 50, לינו מארזורטי 90.

רג'ינה - קטאניה 1:3
לרג'ינה: לוקה ויג'יאני 35, 77, 90. לקטאניה: חואן מנואל ורגאס 90.

נאפולי - טורינו 1:1
לנאפולי: מאוריציו דומיצי 48 (בפנדל). לטורינו: אלסנדרו רוסינה 35 (בפנדל).

ליבורנו - אטאלנטה 1:1
לליבורנו: אלסנדרו גראנדוני 26, לאטאלנטה: פרננדו טיסונה 33.

  • עוד באותו נושא:
  • סריה a

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully